Het algemene "neon"topic

Divided

Banned
na het openen van razma van het algemene rechte stuurtjes topic.
leek mij een leuk idee om zoiets ook over neon te maken.

dus mensen plaats hier al je ecaringe en vragen met alles wat met neon te maken heefd.

ik begin

neon kan je op heel veel plaatsten kopen .
een goedekope site is www.basicneon.nl

home made neon (heb ik)
voordeel van homemade is ... dat je nog eens van kleur kan veranderen.
... kan je ook doen
uitleg staat op http://www.scooter-freaks.nl/techcenter/creatief/goedkoopneon.php
met dank aan scooter-freaks.
 
Advertisement - register to remove this

mijn(home made) neon

neon%20zonder%20kappen%201.jpg


inmiddels zit scoot in elkaar maar heb dar nog geen foto van waarbij neon aan staat.
 
Mja:rolleyes: bij het älgemene rechte stuurtjes topic kan ik me nog wat bij voorstellen.. Maar om het ook over neon te doen:?
 
Originally posted by XOR
Mja:rolleyes: bij het älgemene rechte stuurtjes topic kan ik me nog wat bij voorstellen.. Maar om het ook over neon te doen:?

ik probeer hierbij mijn steentje bij te dragen om het forum overzichtelijk te maken.
want ik elk deel van het forum..(beginners,scooter algemeen) vind je wel wat dat met neon te maken heb .
te onoverschichtelijk .
 
zucht.. veel nutelose posts..

ik zal maar wel een vraag stellen

onder mn speedfight 2 WRC is weinig plek..
MOET ik mn kappen verzagen of is er een manier waar ik hem kan plaatsen (tekening of foto zou perfect zijn aangezien ik hem erop moet maken en A-technish ben)
 
hier een schakelschema

schakeling%20neon.jpg


kort samengevat.

1 draad van af de plus naar de lamp
1 draad van af de lamp naar de schakelaar
1 draad van af de min naar de schakelaar..

werkt :D
 
Ik wil ook graag neon onder mijn (chroomkleurige-) aerox. Maar nu zit ik te denken: Welke kleur? Blauw of rood? En is rood niet een beetje roze-achtig? En is 1 buis van 30 cm. genoeg of moet ik er 2 nemen?
 
Originally posted by BasAerox
Ik wil ook graag neon onder mijn (chroomkleurige-) aerox. Maar nu zit ik te denken: Welke kleur? Blauw of rood? En is rood niet een beetje roze-achtig? En is 1 buis van 30 cm. genoeg of moet ik er 2 nemen?


oe doe wit!!! das kewl! maar weenie of je dat goed ziet :S


bedankt trouwens voor de perfecte uitleg :)

mn vader wil het momenteel niet hebben maar ik lul me er wel uit..

zie ik dan wel weer.. bedankt trouwens. (werkt dit hetzelfde als ik een normale neon staaf koop?)
 
Originally posted by BasAerox
Hmmz...wit das ook nog een id ja :! Maarja....of dat mooi zal gaan staan? Iemand ervaringen met wit neon?

ipv gloeilamp,halogeen eronder. geeft iig fel ligt :D
 
Originally posted by BasAerox
Ik wil ook graag neon onder mijn (chroomkleurige-) aerox. Maar nu zit ik te denken: Welke kleur? Blauw of rood? En is rood niet een beetje roze-achtig? En is 1 buis van 30 cm. genoeg of moet ik er 2 nemen?

rood is wel rood..

maar persoonlijk vind ik blauw mooier..

en jah 1 staafje van 30 cm is genoeg..
 
je moet niet 1 staaf nemen van 30 cm... je meot er 2 van 12,5 cm nemen... heb ik gedan onder me sr.. kijk zelf maar:

neon.jpg



nu doe hij het wel :p
 
Last edited:
Back
Top