Het algemene "welke velgen passen onder mijn scooter" topic #2

ik heb een nieuw type sr (factory) en ik wil 12" velgen gaan monteren zodat ik een ruimere bandenkeuze heb

ik heb begrepen dat een runner velg achter past zonder aanpassingen, kan iemand dit bevestigen?

nu ben ik dus ook nog op zoek naar een 12" voorvelg die zonder al te veel aanpassingen in een sr voorvork past (wielas is 12mm) iemand enige suggesties?

edit: ik zat zelf te denken aan benelli of f12 velg

weet iemand welke voorvelg er hier zit gemonteerd op deze sr ?

[ir]http://i44.tinypic.com/21bt9ao.jpg[/ir]
 
Last edited:
originele lijkt mij?

en runner achtervleg moet passen omdat het volgens mij een lang piaggio carter is, net als een runner dus :) of nrg.. kan ook nog
 
originele lijkt mij?

en runner achtervleg moet passen omdat het volgens mij een lang piaggio carter is, net als een runner dus :) of nrg.. kan ook nog

er zitten zowiezo geen originele velgen onder

de runner achtervelg past icm runner adapter, dat weet ik ondertussen

dus het enige wat ik nog moet weten is welke voorvelg erin zit :)
 
Ja wat is het verschil tussen oud en nieuw blok dan? Runners bestaan al erg lang in ieder geval dus dat lijkt me wel..
 
ik heb een 125/180 2-takt blok.
wat voor velgen passen hier op?
moet dat een velg van deze blok zijn of is er een 50cc velg die past?

bedankt bij voorbaat
 
Aerox Velge @ Sr..

Weet iemand hoe ik een Aerox velg @ een Sr kan monteeren..
of een hele Aerox voorvork..
of andere oplossingen met een Aerox Velg @ een Sr.

Alvast bedankt.;)
 
weet er iemand of ik deze achtervelg van een malaguti firefox kan monteren op een neos blok?

het gaat om deze velgen vooral achter , voorste is niet zo erg

Firefox%20SD%20velgenset.jpg


heb namelijk een smallere velg nodig.. mijn eerste keuze was een jor g achtervelg maar die vind ik niet dus hoopte ik dat deze miss ook smaller was en kan gemonteerd worden..

graag jullie hulp

als iemand mij de breedte kan geven van de velgen die onder een neos blok passen ben ik ook al gered...
 
Last edited:
Back
Top