Het algemene "welke velgen passen onder mijn scooter" topic #2

Beta bestaat als dd lc, heb er ooit een voor een maatje gebouwd.

Even een hele andere vraag: weet iemand of piaggio liberty wielen op een piaggio leader 125 fly/skipper blok passen?
Als je de binnenkant van de trommel ff meet dan kan ik ff voor je meten op mn SKR blokkie. Maar zijn die Liberty niet van die grote velgen? Omdat SKR maar kort carter is zou lullig zijn als de trommel blijkt te passen maar de rest van de velg niet
 
Als je de binnenkant van de trommel ff meet dan kan ik ff voor je meten op mn SKR blokkie. Maar zijn die Liberty niet van die grote velgen? Omdat SKR maar kort carter is zou lullig zijn als de trommel blijkt te passen maar de rest van de velg niet
Ik heb dus een skr st carter (4t) waar een grote trommel op zit (fly, vespa sprint etc) het blok is geschikt voor 14" schijfrem (dna) zolang je de dna vertanding monteerd.

Liberty is inderdaad met grote velgen vandaar dat ik het me af vraag of het überhaupt wel gaat kunnen, helaas heb ik er geen staan om te proberen/op te meten. Qua trommel grootte past het wel daar ben ik niet bang voor maar inderdaad de lengte afstand van wiel en blok...
 
Back
Top