Het algemene 'rechte stuurtjes' topic

Status
Not open for further replies.
Heb zelf ook sinds kort een Neo's, en heb er sprortstuurtje op gezet van DMP. Voor de knipperlichten kun je gewoon nieuwe schakelaartjes kopen, en op je stuurtje zetten. draadjes aansluiten, en het werkt!
Voor de olie en bezine weet ik niet, gewoon af en toe bijvullen :p
 
Maak ze in je beenschild. Staat veel netter imo.

Anders kan je denk ik met enige aanpassingen wel aerox schakelaartjes proberen. Durf dit niet met zekerheid te stellen. ;)
 
Passen wel op het stuur maar dat is niet plug & play. Moet je het een en ander solderen. Stelt niet zo heel veel voor maar wel weer net dat extra werk.
 
ik wil graag een sportstuurtje op mijn kymco scout,
maar ik kan daar geen klem voor vinden,
is er eentje die ik er zo op kan zetten of niet?
 
[ir]http://www.josdijkman.nl/shop/images/uploads/schakelaars6zwart.jpg[/ir]
is dat niks? en dan alleen nog ergens een start knopje maken in je beenschild ofzo
 
Last edited:
sportstuur

beste mensen,

ik ben van plan een sportstuur op me yamaha neos te gaan zetten.
kan ik dit stuurtje zo kopen kapjes erafhalen en eropzetten? of moet ik dan weer langere draden ofzo of andere tellers ervoor kopen????

alvast bedankt,
 
impressie van mijn stuurinrichting op mijn straatsetup, en nadat ik een snellere setup heb gemonteerd en de kabelboom heb verwijderd.

91721027lb0.jpg

Kabelboom, blok, en stuurschakelaars van mijn Aerox.
werkte perfect zo :)

37567177am5.jpg

Stuurinrichting op mijn huidige setup.
 
sportstuur yamaha neos regen?

beste mensen,

ik wil een sportstuur gaan montere, maar moet er tussen je kappen en de stang van je stuur nog iets zitten wat voorkomt dat er regen in je kappen komen(bij je bedrading) of is dat niet nodig en kan je het gewoon open houden????

grtz stijn
 
zie vorige pagina luiaard, en 3x dezelfde post is ook niet nodig natuurlijk ;)

hahahahah sorry, ik kwam hier voor t eerst en snapte niet dat je meerdere pagina's had, dus ik poste mijn vraag maar zag de andere dingen niet meer staan dus snapte er niks van en poste m nog maar 2 keer:p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top