Het algemene voetbal topic #2

Status
Not open for further replies.

Tinne

Ins GhöN tshene Thön..
Nieuw topic.
Opnieuw geen gezeik aub. En geen gebruik van synoniemen voor andere supporters oid. Dat ging in het vorige topic goed.

story.cannavaro.bongarts.gi.jpg

Voetballer van het jaar?

Terecht? :rolleyes:

Last edited:
Advertisement - register to remove this

Sneijder 2 wedstrijden geschorst.

Ten cate vrijuit.

Terecht?

Wie gaan er morgen nog meer naar ajax toe, ik zit in 129.

ik niet heb toetsweek :(

Kvind het van sneijder niet terecht, zowieso was die 1ste overtreding geen geel waard.
Wel btje dom, dat sneijder zegt dat hij witte tiefuslijer zei, en dat getuige Emanuelson het woord tiefushond verstond :S

Zag trouwens net Rosales in ze S4 naar de training rijden, met keiharde kutargentijnse muziek aan xD
En kwam ook Gentenaar tegen tijdens het hond uitlaten :)

Cannavaro is niet terecht, speelde een goed WK maar verder valt het me reuze tegen.

Carew kan veel te simpel scoren in de wedstrijd Real Madrid - Lyon.

Pf, dit heb je ook alleen maar in het AD of op vi.nl gelezen.

alsof het me zelf niet opviel? Ik heb de samenvatting Madrid - Lyon gezien via vi.nl en het verbaasde me nogal dat een spits als Carew (toch niet de snelste, kan me voorstellen dat je met een Martins meer moeite hebt) gewoon zomaar kan doorlopen.

Terecht.

Ajax zonder Stam btw. Is Espanyol goed?

Mwoah. Paar aardige spelers.

Kameni staat op doel. International van Kameroen en volgens mij nog niet zo oud
De La Pena kent iedereen nog wel. En Tamudo is gewoon een hele lepe spits.

Van nu.nl

AMSTERDAM - Na een serie van vier duels zonder overwinningen en slechts één doelpunt moet Ajax voorkomen dat de laatste maand van de eerste seizoenshelft het karakter van een lijdensweg krijgt. Espanyol vormt donderdag in de ArenA de eerstvolgende hindernis in de zoektocht naar vorm en vertrouwen.

Bekijk video: Ajax zonder Stam tegen Espanyol

De tweede club van Barcelona bekleedt op dit moment de veertiende positie op ranglijst. Espanyol heeft slechts twee van de twaalf competitiewedstrijden gewonnen. De Spanjaarden verloren ook nauwelijks. Ze speelden in eigen land maarliefst zeven keer gelijk.

Routinier Walter Pandiani uit Uruguay geldt als bekendste speler van Espanyol. Hij vormde in het verleden bij Deportivo la Coruna een succesvol aanvalskoppel met Roy Makaay.

Tegenstand

Espanyol stuit in de UEFA-beker op duidelijke mindere tegenstanders dan in eigen land. De formatie kende geen problemen met Sparta Praag en bleef Zulte-Waregem ook eenvoudig de baas. Een gelijkspel tegen Ajax volstaat voor een plaatsje bij de laatste 32 clubs van de UEFA-beker.

De Amsterdammers zijn pas bij een zege zeker van een eindklassering bij de beste drie ploegen van de groep. Bij een ander resultaat beslist de uitwedstrijd bij Zulte-Waregem over de recente toekomst van Ajax in het Europese voetbal.

Stam

Trainer Henk ten Cate kan in de belangrijke wedstrijd niet beschikken over misschien wel zijn twee beste spelers van dit seizoen. Jaap Stam ondervindt nog te veel hinder van een kneuzing in zijn bovenbeen. Urby Emanuelson is geschorst naar aanleiding van de rode kaart die hij vorige week in de uitwedstrijd bij Sparta Praag kreeg.

De hoofdtrainer van Ajax beseft dat zijn club de afgelopen dagen veel gezichtsverlies heeft geleden. De scheldwoorden van Kenneth Perez en Wesley Sneijder aan het adres van respectievelijk grensrechter Siebert en scheidsrechter Bossen hebben de club veel schade berokkend.

Kritiek

"We hebben veel kritiek gehad. Terechte kritiek maar ook onterechte kritiek", aldus Ten Cate woensdag. "Gelukkig zijn ook veel mensen ons blijven steunen. Alleen al voor die mensen moeten we tegen Espanyol goed presteren. Dit is echt een hele belangrijke wedstrijd voor Ajax. Hopelijk brengen we dit duel tot een goede einde. We willen graag op eigen kracht de volgende ronde van de UEFA-beker bereiken. Een goed resultaat geeft ook rust. Dat is wel lekker voor de komende wedstrijden in de competitie."

Ten Cate gunt waarschijnlijk Roger een basisplaats tijdens de ontmoeting met zijn oude werkgever. "Sommige spelers stijgen tegen hun oude clubs wel eens boven zichzelf uit", glimlachte de coach van Ajax. Roger krijgt waarschijnlijk de voorkeur boven Kenneth Perez. Hedwiges Maduro vervangt de geschorste Urby Emanuelson op het middenveld. De plaats van Jaap Stam centraal in de defensie wordt ingenomen door John Heitinga. George Ogararu start daarom als rechtsback.

Vermoedelijke opstelling Ajax:
Stekelenburg; Ogararu, Heitinga, Grygera en Vermaelen; Gabri, Maduro, Sneijder en Roger; Rosales en Huntelaar.

Status
Not open for further replies.
Back