Elke club heeft dat............net als a1 a2 enz..Lg Tuning said:waarom is er eigenlijk Ajax 1 en Ajax 2 ?
dit is toch eigenlijk niet eerlijk en dat de winskans groter licht t.o.v andere clubs :?
Dat ligt aan de jeugdopleiding dat Ajax 2 beter is(wat ze tijdens de competitie niet bewijzen)en de revaliderende spelers uit het eerste spelen mee in het 2e voordat ze weer in het eerste komen dat speelt natuurlijk ook een rolr0bert said:Alleen Ajax2 is een stuk beter dan Feyenoord2 of PSV2, vandaar dat hun regelmatig in de Amstel cup mee doen.
En vorig jaar/2 jaar geleden zelfs de halve finale gehaald hadden ( toch?)
Zelf ben ik dus fan voor ajax, omdat ik het gewoon een erg mooie club vind, ook qua geschiedenis.
Ze verlangen er technisch voetbal en dat is ook mooi om te zien natuurlijk.
Ajax wordt zovieso kampioen dit seizoen
[5th] klaas said:Elke club heeft dat............net als a1 a2 enz..
En wat bedoel je met winkans :?
Ja wel leuke pot,en eerlijk is eerlijk 2e doelpunt van de moffen is errug mooi!Lg Tuning said:ik wist niet eens dat elke club dat had :X
weer wat geleerd
en wat heeft NL veel kansen laten liggen zeg :|
manchester is tof, in 97 geweest8) Westrijd: manchester-arsenal, gewonnen met prijsvraaf van viDJaex said:Ik heb toch meer met Engels voetbal dan met de nederlandse Competitie om eerlijk te zijn. Favoriete Club blijft voor mij Manchaster United.