This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het algemene grote voetbal topic #5

Status
Not open for further replies.

:!

ja en nu? nuttige post wederom Tinne.

AZ klopt Heerenveen in strijd om Braziliaan Ari

28/5/2007 12:55

Ari is de eerste versterking van AZ voor het komende seizoen. De Braziliaanse aanvaller is afkomstig van het Zweedse FF Kalmar.

Ari tekende bij AZ een contract tot de zomer van 2012. Hij zal zich op 5 juli in Alkmaar melden en speelt tot die tijd nog namens Kalmar.

Ariclenes da Silva Ferreira (kortweg Ari) was vorig jaar topscorer van de Zweedse competitie. Na 23 wedstrijden had hij in totaal vijftien doelpunten gemaakt. Dit jaar is hij nog niet succesvol in de Allsvenskan, na acht duels staat hij nog steeds op nul. Het is zijn tweede seizoen in dienst van Kalmar.

In Brazilië speelde de 21-jarige spits voor Fortaleza, al kwam hij namens de club uit zijn geboortestad niet verder dan drie invalbeurten. Scoren deed hij niet.

AZ was niet de enige club die jacht maakte op Ari. Ook SC Heerenveen was zeer geïnteresseerd in de Braziliaan, die eventueel de rol moest gaan overnemen van Afonso Alves indien de huidige topscorer van de Eredivisie mocht vertrekken uit het Abe Lenstra Stadion.

Dit vinden ze in Heerenveen niet leuk denks..

ja en nu? nuttige post wederom Tinne.

2 keer zoiets plaatsen is ook niet echt nuttig

Btw die Ari, het schijnt dat die meer potentieel heeft dan Alves. Mocht ook al meetrainen met het Braziliaanse elftal toen die daar waren.

Maar toch, 8 wedstrijden spelen en niet scoren..

Dubbel feest gisteren:
1) Ajax troeft AZ weer af Grote mond en nog geen prijs.
2 VVV is gepromoveerd naar de Eredivisie. Gisteren dik feest hier in Venlo was om 5.00 thuis... Hopelijk blijven ze er in, maar ja onderaan zullen ze zeker wel komen.

Daarom denk ik dat Alves heel goed is, maar bij H`veen....(waar het om hem draait) tegen latewn we zeggen 9 v/d 10 keer middelmatige verdedigers in de NL comp. Moet ik nog maar zien of hij in een beterte comp. bij een topclub, tegen topverdedigers oid bestand is. Dat is namelijk de vraag. Hij kan net zo goed slagen hoor.

"ZEIST - Bondscoach Marco van Basten heeft Orlando Engelaar maandag opgenomen in zijn selectie voor de trip naar Azië."

*Wat zien MarcoVB & R.Koeman dan wat wij/ik niet ziet zien/ziet.

Alves heeft nog niet tegen Ajax gescoord.......................
Perez moet blijven, sneijder zal wel vertrekken, de mul mag voor niets weg als het aan mij ligt

Nu hopen dat Leonardo een beetje fit blijft als ie er weer bij is en dat Babel wat beter met zn kansen omgaat.

Als Ajax een goede vervanger voor Sneijder kan vinden komt het wel goed, ook in de CL

wat voor middenvelder is Motta? Aanvallend of meer verdedigend? Anders mogen ze hem wel halen ipv Sneijder.

Of anders Deco

Nope, Ten Cate heeft gezegt dat Perez niet de opvolger van Sneijder gaat worden omdat Perez meer een aanvaller dan een middenvelder is.

Dan heb je dus kans dat Perez weggaat omdat hij wel wilt spelen, dus misschien wel naar Feyenoord, PSV of weer AZ?

Nee, dan wil Perez helemaal weg idd.
naar Feyenoord :X Ik zie hem niet terug gaan naar AZ ook.
Naar PSV...hmmmzz. we hebben Afellay & vayryen iig.
Maar in die laatste zien ze het volgens mij niet echt zitten.

Snap ik niet hoor, die gozer mag altijd op komen draven met CL wedstrijden waar die 9/10x een goede pot speelt en dan zit ie een week erna tegen RKC op de bank :X

Status
Not open for further replies.