This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het algemene grote voetbal topic #3

Status
Not open for further replies.

Leuk stukje

Ja omdat het toevallig in NL was, als je naar Turijn oid moet kan je dr gerust een 1 of een 2 voorzetten

Nou ik was in Monaco voor de supercup finale tussen Feyenoord en Real Madrid, en dat kaartje kostte toen ook maar € 17,50

Maar ik ga er van uit dat je gelijk heb want ik lees net het volgende:

"Vandaag is via de UEFA de algemene verkoop voor de Champions (?) League-finale gestart. Deze finale wordt op 23 mei in het Olympisch Stadion - capaciteit 63.800 plaatsen - van Athene gespeeld. Voor de vandaag gestarte algemene verkoop zijn 9.000 kaarten beschikbaar, tot 19 februari (12h00 CET) kan iedereen twee kaarten per persoon bestellen. Aangezien het aantal aanvragen de 9.000 beschikbare kaarten zal overstijgen, worden de kaarten via een loting toegewezen.

Met deze algemene verkoop van kaarten voor de Champions (?) League-finale is een nieuw dieptepunt bereikt. Er zijn namelijk drie prijscategoriën; 80, 140 en 200 euro! Hier bovenop wordt per bestelling (vanuit Europa) 20 euro aan administratiekosten gerekend. Voor minder dan 100 euro (!) krijgt men dus geen toegang tot deze wedstrijd. "

C. Ronaldo is een kut kind, met zn schwalbe's [PUNT]

Marco v Basten verbaast me flink door zn opstelling.

Nederland: Stekelenburg; Van Bronckhorst, Mathijsen, Bouma, Jaliens; De Jong, Seedorf, Landzaat; Van der Vaart, Vennegoor of Hesselink, Kuyt

Geen eens Sneijder die toch AARDIG in vorm is lijkt me, en gooi Landzaat er nou eens uit!

LAUSANNE - Feyenoord blijft dit seizoen wegens de supportersrellen in Nancy geschorst voor Europees voetbal. Dat heeft het internationaal sporttribunaal (CAS) vrijdag in Lausanne bepaald in de zaak die de Rotterdamse club had aangespannen tegen het vonnis van de beroepscommissie van de UEFA.

Hehe ja sorry je had zon opvallende naam :#
Net even geprobeerd kaartjes te halen voor AZ uit is het gvd binnen een paar min uitverkocht :|

Status
Not open for further replies.