This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het algemene grote voetbal topic #3

Status
Not open for further replies.
Jup heerlijk met de combi

Ik denk trouwens dat PSV eruit gaat, zodra Arsenal los is zijn ze bijna niet te stoppen.
PSV leunt achterover en speelt anti-voetbal en wachten op een fout van Arsenal.

Vind het daarom dan ook jammer dat PSV kampioen wordt, niet omdat Ajax het niet gaat worden maar omdat PSV absoluut geen mooi voetbal laat zien.
Ajax de laatste tijd ook niet hoor

Jongens van 410 gaan wel vaker met Rosales om hoor af en toe eens uit eten enzo
Als we de bekerfinale halen ben ik er natuurlijk ook bij heb uitkaart dus mag als eerste kaarten kopen..
Vorig jaar zat ik in de 3e trein ofzo dacht ik was ik er 3 uur voor de wedstrijd al 8P

Anti-voetbal....hou eens op zeg. Kan men nu niet iets beters verzinnen?

AMSTERDAM - PSV is vergeten John de Jong dit seizoen aan te melden voor de Champions League, meldt Voetbal International dinsdag.

*amateurs.

Om alvast vooruit te lopen op de transfers etc..

Wie gaan er bij wie weg?

Gomez
-welke topclub heeft een slechte keeper? ACmilan? Barcalona? kan niet veel andere clubs bedenken. Hij zal ook wel naar een warm land willen etc..

Alex
-Chelsea denks...verkopen aan RealM oid lijkt me erg stom. Kom je hem straks tegen in de CL.

Farfan
-zou niet weten waarheen, imo denk ik niet direct aan een basisplaats dan. Want zo goed hij bij psv (lees systeem ws) is, of dat dan bij andere clubs ook zo is...

Ajax;
Sneijder de hoogstwaarschijnlijke? wie nog meer?

Feyenoord;
de Guzman?

Henry begint tegen PSV

AMSTERDAM - Thierry Henry is fit genoeg om woensdag in de basis te beginnen tegen PSV. De aanvoerder van Arsenal onderging dinsdag een laatste test voor de returnwedstrijd in de Champions League.

Hoewel Henry voor het eerst in twee weken weer op het trainingsveld stond, neemt trainer Arsène Wenger de gok met zijn sterspeler.

Henry kwam twee weken geleden in de heenwedstrijd tegen PSV in Eindhoven voor het laatst in actie. De club uit Londen verloor toen met 1-0 en moet deze achterstand woensdag in eigen huis zien weg te poetsen om de kwartfinale van de Champions League te bereiken.

Injectie

De voor Arsenal belangrijke Fransman sukkelt al enige tijd met een voetblessure, terwijl ook zijn hamstring opspeelt. "Ik denk niet dat we hem opnieuw met een injectie laten spelen", stelde Wenger maandag nog. "Dat werkte twee weken geleden immers ook niet in Eindhoven."

*alleen het verschil van begroting zou ik al willen dat PSV door gaat. 55 tov 170 oid.

Henry word ook uit de lappenmand gehouden.

Begrijp niet waarom ze die kerel niet eens een keer 100% fit laten worden. Doe je dat niet dan hou je steeds van die kleine pijntjes en blessures.

Begrijp wel dat de CL belangrijk is, maar zoals Jose Mourinho zei: ''het gaat eerst om de man, dan om de speler.''

Dat begrijpt die zeker niet, aan zijn niveau van reacties te zien.

Lenny je voegt gewoon niks toe aan dit topic, stil gewoon.

Status
Not open for further replies.