This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het algemene grote voetbal topic #3

Status
Not open for further replies.
Ze gaan scheiden heb ik vernomen.

ik hoorde tijdens schaatsen d8 ik dat de moeder van Henk Timmer ernstig ziek is, en dat Marianne daar ook heel erg goed mee kon opschieten, en daarom dus ook niet ging schaatsen.

Maar dat scheiden verhaal kan natuurlijk ook :+

@ Tinne, hoezo is het in beeld brengen van die huilpartij van Leonardo zo typisch?

Nee geef het maar toe Tinne, je was gewoon even ontroerd maar je bent een echte voetbal man in het voetbal topic dus probeer je je groot te houden :+

Het is rot voor Leonardo, het is niet de eerste keer. Maar het is ook en arrogant pisjoch die denkt dat hij heeel erg goed is. Altijd verontwaardigd, en verongelijkt..."wat heeft iedereen toch tegen mij??? laat me met rust, ik ben te goed" Het is een joch die elke speler op Zaterdag middag in klasse 8 ergens in NL een rotschop wil geven....gewoon daarom. Overdreven gedoe.

Stop eens met happen.

Leonardo & janken.....melodramatisch bladibla.

hij is gewoon ietwat emotioneler dan de gemiddelde mens

denk niet dat hij overdrijft hoor, weet niet wat voor ubermens jij bent maar elk normaal mens zou vergaan van de pijn bij zoiets

Ik ben het trouwens wel eens met Tinne, hij denkt altijd dat hij onrecht wordt aan gedaan.

Huilt overal bij, overdrijft erg vaak.. bij Feyenoord ook al..

het is gewoon een egocentrisch schijtjoch. kdenk niet dat ie zoveel kaartjes krijgt dit keer

Status
Not open for further replies.