This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het algemene grote voetbal topic #3

Status
Not open for further replies.
Platini en AS Nancy zijn ook weer met elkaar verbonden op de een of andere manier. Daarnaast lijken die Franse agenten nogal fan van traangas inderdaad.

© VI.nl

In de 52ste minuut werd het duel gestaakt vanwege onlusten op de tribune, waarbij aanhangers van de thuisploeg die van de bezoekers met traangas hadden bestookt. Maar ook de spelers bleken last van het traangas te hebben. Na een kwartier hervatte scheidsrechter Tony Chapron de wedstrijd.

Na de hervatting verkleinde Saint-Etienne de achterstand nog wel tot 1-3 via Batefimbi Gomis, maar in de problemen kwam Lyon niet.

Dikke wacko's daar 8P

zeg, die cziommer. die is helemaal uit de gratie bij AZ? ik vond dat altijd wel een goede speler

van mij mag er een ander spuitje in.

wie ik volgend jaar graag zie bij feyenoord:
boateng
emmerton
gio
cziommer

trainers: mario been & beenhakker of hanegem

maargoed, blijven dromen he :+

verheug me weer op vanmiddag met Danny Buijs! Wat een mannetje! Die strijd ook tussen davids en buijs toen met ajax-feyenoord! heerlijk.

Wat ik graag zie is dat Foeke Booy en het hele beleid van FC Utrecht weg gaat. Voorzitter mag wel blijven van mij.

Ben benieuwd of ze vanmiddag wel kunnen winnen van AZ.

van mij mag er een ander spuitje in.

wie ik volgend jaar graag zie bij feyenoord:
boateng
emmerton
gio
cziommer

trainers: mario been & beenhakker of hanegem

maargoed, blijven dromen he :+

Gio komt 2008/09 wel.
Bruins en slory is wel geinig volgend jaar, maar er moeten echt goede middenvelders komen
Schreuder is gewoon te stijf om het niveau aan te kunnen, 1 helft gaat het prima.
De Zeeuw, cocu, davids, schaars zijn allemaal niet te realiseren.
Daarom gooi ik het maar op Delorge, of er moet echt een beer opstaan uit de jeugd.. wat ik niet verwacht

Sowieso is de hele organisatie raar, Jorrien moest weg etc en wat zijn we er mee opgeschoten

ja talent loopt er wel genoeg. bruins slory vincken drenthe de guzman. maar nu nog 5 man met ervaring erbij. dan heb je de ideale mix

Dat hoop je dan. Zie Ajax...

Hoop talent, hoop ervaring....maar toch klopt het nog niet.

Utreg - Az 0-2

Status
Not open for further replies.