Die lijmklemmen hebben ze ook bij de GAMMA.Ahh ook goede tip k heb alleen geen lijmklemmen. Ik ga het vanavond gewoon met de olie doen.
Ja dat snap ik ook maar ik heb ook niet oneindig geld. En moet nog meer dingen betalen.Die lijmklemmen hebben ze ook bij de GAMMA.
Zal ik doen. Gelukkig kan ik niet hard slaan. Maar je hebt wel gelijk als dat oortje afbreekt is t over met de pret. Maar k denk dat dat oortje wel wat kan hebben het is geen Chinese zooi t blijft van yamaha.IIG , Goed inspuiten met IMAL, beetje warm maken als je een Fohn / Verfstripper heb , er uit tikken met een Dop met verlengstuk van je Doppendoos.
Rustig tikken , niet als een Idioot ( Brute-Force )... als het oor / Oog afbreekt ,heb je een Fucking probleem !
Hier doen ze het precies zo, wel bij een Kymco.IIG , Goed inspuiten met IMAL, beetje warm maken als je een Fohn / Verfstripper heb , er uit tikken met een Dop met verlengstuk van je Doppendoos.
Rustig tikken , niet als een Idioot ( Brute-Force )... als het oor / Oog afbreekt ,heb je een Fucking probleem !
Ohh ja dan komt het wel goed. T is beetje anders dan bij mij maar k denk dat die olie goed gaat helpen.Hier doen ze het precies zo, wel bij een Kymco.
Die klemmen benne alleen best aan de prijs. Had er wel eens naar gekeken. Heb er toen een paar bij de baas gestolenOf als je een zware Lijmklem heb ,er uit persen , met 2 doppen van een doppenset , 1 dop iets kleiner, en de andere dop aan de andere kant die groter is
Haha ja ik als pizza bezorger ga die bij me baas niet vinden. HelaasDie klemmen benne alleen best aan de prijs. Had er wel eens naar gekeken. Heb er toen een paar bij de baas gestolen
Haha.Haha ja ik als pizza bezorger ga die bij me baas niet vinden. Helaas
Ik ook ... Nog wel van Bessy zelfs .....Die klemmen benne alleen best aan de prijs. Had er wel eens naar gekeken. Heb er toen een paar bij de baas gestolen
Jaja zeker heerlijkHaha.
Wel een pizzatjuh na het sleutelen ;-)
Dat dacht ik ook vanaf binnen naar buiten maar dat kan dus niet er zit een rand die er voor zorgt dat de lager er niet te ver inzit. K ga met een grote dop proberen en een verffeunvan uit binnen kant blok , naar buiten kant blok.
Post automatically merged:
Je kan ook iets creeren als een Pers / Trekker .
Moer , Draadeind , sluitring , Dop van doppen set, door het gat , Dop van Doppen set , sluitring , Moer .
Dan de boel aan draaien . dat moet ook lukken , en ga je gecontroleerd te werk .
Zou dat kunnen proberen. Alleen heb ik zoiets niet liggen. K kan misschien met een schroevendraaier er achter proberen te vrikken.Kan je niet wat maken met draadeind of een bout, een dop en wat ringen en moeren om hem eruit te drukken ?
Ja ik snap je.Binnenlager trekker en het oor en de omgeving van het oor verwarmen, trek je hem er zo uit. Als die nog heel was.
Als je alleen schroevendraaiers hebt kun je op de rand die je nog hebt tikken. Niet steeds op dezelfde kant maar op 4 verschillende punten.
Bv een kruis of een plus aanhouden.
Dan tik je hem er met beleid wel uit.
Haal ook dat blok onder de scooter vandaan man. Dat gemartel dat ie nog vast zit....
Leg dat ding op de werkbank..