This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Help. Aerox framebout helemaal vast

Aidan384838

Well-Known Member
Hallo allemaal.
Mijn 2 takt aerox zn bloklagers waren aan vervanging toe. Nu zou je denken is zo gedaan bout los draaien en nieuwe der in. Maar nu is de bout waar de lagers opzitten vast gekomen met de bout die los moet. Vraag me niet hoe ik denk ouderdom. Maar ben nu al 2 dagen bezig die zooi te fixen het lukt maar niet. Kan iemand me helpen met hoe ik dit los kan krijgen ik word er echt gek van

Solution
Carters warm gestookt, maar tikken met hamer en schroevendraaier en ze waren eruit. Nieuwe ook meteen erin. Blok terug eronder, graag gedaan meneer
IIG , Goed inspuiten met IMAL, beetje warm maken als je een Fohn / Verfstripper heb , er uit tikken met een Dop met verlengstuk van je Doppendoos.
Rustig tikken , niet als een Idioot ( Brute-Force )... als het oor / Oog afbreekt ,heb je een Fucking probleem !

Zal ik doen. Gelukkig kan ik niet hard slaan. Maar je hebt wel gelijk als dat oortje afbreekt is t over met de pret. Maar k denk dat dat oortje wel wat kan hebben het is geen Chinese zooi t blijft van yamaha.

Hier doen ze het precies zo, wel bij een Kymco.

van uit binnen kant blok , naar buiten kant blok.
Post automatically merged:

Je kan ook iets creeren als een Pers / Trekker .
Moer , Draadeind , sluitring , Dop van doppen set, door het gat , Dop van Doppen set , sluitring , Moer .
Dan de boel aan draaien . dat moet ook lukken , en ga je gecontroleerd te werk .

Dat dacht ik ook vanaf binnen naar buiten maar dat kan dus niet er zit een rand die er voor zorgt dat de lager er niet te ver inzit. K ga met een grote dop proberen en een verffeun

Kan je niet wat maken met draadeind of een bout, een dop en wat ringen en moeren om hem eruit te drukken ?

Attachments

• ED47FB16-7E93-4C38-B460-7B17E728CBD8.jpeg
    105.9 KB · Views: 6
Binnenlager trekker en het oor en de omgeving van het oor verwarmen, trek je hem er zo uit. Als die nog heel was.

Als je alleen schroevendraaiers hebt kun je op de rand die je nog hebt tikken. Niet steeds op dezelfde kant maar op 4 verschillende punten.
Bv een kruis of een plus aanhouden.
Dan tik je hem er met beleid wel uit.

Haal ook dat blok onder de scooter vandaan man. Dat gemartel dat ie nog vast zit....
Leg dat ding op de werkbank..

Ja ik snap je.
Die lagers zaten helaas helemaal vastgeroest. Dus k ga dan wel met schroevendraaiers. Moet ik hem dan ook verwarmen?
De werkbank staat bij me vriendin der pa aangezien ik zelf nooit me blok er onderuit wil halen. Maar dat nu waarschijnlijk wel moet.