Help Aerox 2007 opvoeren 100+

Status
Not open for further replies.

Aeroxmares

New Member
Hallo ik heb nu een Aerox hij loopt nu rond de 85-90 km/PU alleen ik wil hem nog harder laten lopen
Setup:

Cilinder: DR70 70 cc
Carburateur: orgineel 17.5 mm
Variateur: orgineel
Rollen: 4,5g
Drukveer: blauw
Trekveer: geel

Bouwjaar 2007 en km stand 10.000

K ben van plan om een Malossi carburateur van 19mm er in te zetten met een powerfilter
Ook ben k van plan een Malossi variateur er in te zetten en daarop weer de rollen en veren af te stellen
Zou dit helpen want ik wil hem opvoeren naar zeker 105km per uur of meer
Wat zou k nog meer allemaal kunnen doen?
 
Advertisement - register to remove this

Hallo ik heb nu een Aerox hij loopt nu rond de 85-90 km/PU alleen ik wil hem nog harder laten lopen
Setup:

Cilinder: DR70 70 cc
Carburateur: orgineel 17.5 mm
Variateur: orgineel
Rollen: 4,5g
Drukveer: blauw
Trekveer: geel

Bouwjaar 2007 en km stand 10.000

K ben van plan om een Malossi carburateur van 19mm er in te zetten met een powerfilter
Ook ben k van plan een Malossi variateur er in te zetten en daarop weer de rollen en veren af te stellen
Zou dit helpen want ik wil hem opvoeren naar zeker 105km per uur of meer
Wat zou k nog meer allemaal kunnen doen?
Andere ontsteking en welke uitlaat heb je ? Ook een 17,5 mm carbu is niet origineel dus als je echt een originele carbu hebt staan ( 12,5mm) dan moet je die sws vervangen naar een 17,5mm, je hebt geen 19mm nodig om 105 te halen, een 17,5 is genoeg
 
Andere ontsteking en welke uitlaat heb je ? Ook een 17,5 mm carbu is niet origineel dus als je echt een originele carbu hebt staan ( 12,5mm) dan moet je die sws vervangen naar een 17,5mm, je hebt geen 19mm nodig om 105 te halen, een 17,5 is genoeg

Ik heb nu een dmp terugloop uitlaat wil er van de zomer een yasuni r voor laagtoerige 70cc opzetten ook wil k weten wat voor sproeier er eventueel in de 19 mm carburateur zou moeten
 
Hallo ik heb nu een Aerox hij loopt nu rond de 85-90 km/PU alleen ik wil hem nog harder laten lopen
Setup:

Cilinder: DR70 70 cc
Carburateur: orgineel 17.5 mm
Variateur: orgineel
Rollen: 4,5g
Drukveer: blauw
Trekveer: geel

Bouwjaar 2007 en km stand 10.000

K ben van plan om een Malossi carburateur van 19mm er in te zetten met een powerfilter
Ook ben k van plan een Malossi variateur er in te zetten en daarop weer de rollen en veren af te stellen
Zou dit helpen want ik wil hem opvoeren naar zeker 105km per uur of meer
Wat zou k nog meer allemaal kunnen doen?
Ik zou persoonlijk niet beginnen aan een powerfilter, carb kan je nog wel standaard laten anders zal ie veel meer gaan zuipen voor een marginale verbetering. Ik zou als ik jou was een Gianelli Shot of een Yasuni R uitlaat eronder hangen, ook ff de variateur vervangen, standaard minarelli vario staat niet echt bekend om zijn goeie kwaliteit. Hiervoor zou ik een Polini Hi-speed vario adviseren. Geweldige kwaliteit en performance. Maar veel goedkoper dan Malossi.
Ook als je een nieuwe carb koopt, kan je beter gewoon eentje van dell'ortho kopen, is goedkoper en minstens even goed.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top