Help aerox houdt in

Hey guys,

Ik heb nu al n maand n aerox 50 uit 2008 2takt.

Ik heb er polini hi speed, malossi fly, 17.5m delorto onder gedaan.

Maar wat ik ook doe, top blijft altijd 50hangen.

Als ik lichtere rollen doe, draait hijcwat hogere toeren maar too blijft zelfde, lijkt wel alsof die begrensd is ofz.

Voor de rest, ontgrensd sito varioring eruit masr niks helpt.

Help aub man
 
Advertisement - register to remove this

Heb je misschien een filmpje van 0 tot topsnelheid. Kan misschien een hoop duidelijk maken. Met jou setup zou hij wel harder mogen lopen.

Gebruik je nog wel de originele cilinder? Dan vraag ik mij af waarom je een grotere carb genomen hebt.. Gebruik je een powerfilter of een standaard filter?
 
Orginele cilinder en luchtfilter idd maar ben van plan vd week dr70 eronder te gooien daarom 17.5m.

Wat ik niet begrijp, zelfs met 12mm zou die 70/80 moeten lopen zegt iedereen maar we begrijpen niet waar het probleem ligt.

Ik upload een video

Edit youtube video gemaakt
 
Last edited:
Orginele cilinder en luchtfilter idd maar ben van plan vd week dr70 eronder te gooien daarom 17.5m.

Wat ik niet begrijp, zelfs met 12mm zou die 70/80 moeten lopen zegt iedereen maar we begrijpen niet waar het probleem ligt.

Ik upload een video
Edit: Video uploaden direct is niet gelukt dus maar zip.
Mijn computer kan geen zips openen :tearsofjoy: Heb je geen youtube?
 
Keringen check je toch als je vario eruit haalt ik moest checken of achter de vario droog was. Is droog.
Spruitstuk, membraan en pakking heb ik ook op idee verwisseld maar bleef ong zelfde nieuw niet veel verschil.

Heb nog idee gekregen om de uitlaat uit te branden. Als die op slecht mengsel gereden heeft zit die misschien verstopt.

Dit ben ik dus van plan om te doen.
 
Back
Top