Drehmomentschlüssel, wurde ich sagen.je moet er ook ervaring mee hebben......
met een beitel en een voorhamer gaat niet goed komen.
Fingerspitzengefühl
Ja als het los zou zijn had ik er geen post over gemaakt. Heeft iemand nog tips voor het boren ik word er beetje gek van. Ik ben nu al 30 euro lichter aan boortjes die helemaal niet eens helpen. Ik ben er op 2 kleine plekjes doorheen maar dat is het ook. Zijn er niet speciale technieken om dit los te maken?Vastdraaien net voordat het afbreekt is ook goed.
Post automatically merged:
Mijn ervaringen zijn anders.
Bedankt voor de tip!met een 4mm staalboor door de kop boren tot in het schoefdraaad gedeelte en dan met een 12/13mm staalboor de kop afboren.
boor moet iets groter zijn dan het schroefdraad gedeelte anders beschadig je teveel van t frame.
en blijf rustig... dat stuk ijzer heeft poep aan jou !
suc6
en gebruik een veiligheidsbril!! als zon boor wegschiet als ie afbreekt!
Ja k ben er ook al 3 dagen mee bezig . Goede tip van die wd40pilothole rustig boren/snijden dan gaat de boor veel langer mee.. beetje WD40 of iets smerend blijven gebruiken tijdens te boren.
grote passen snel thuis gaat het niet worden vandaag.
super van de bril!! ook een ijzerspinter in t oog is nooit fijn!
Zucht, WD 40.Ja k ben er ook al 3 dagen mee bezig . Goede tip van die wd40
Idd , maar is er Ruimte voor ?? of misschien het gehele Blok via de Swingarm er onder van trekken, zodat er meer ruimte is .Maar mijn inziens is het makkelijker om het beide zijden af te zagen bij het lager.
Met een kleine ijzerzaag is dit te doen.
Wel even een pak reserve zaagjes binnen handbereik.
Let wel;
Je dient de remklauw en dus ook het wiel los te halen en alle bekabeling.
Wiel plaats je daarna weer terug. Dat is mi makkelijker
Christus te paard!Moet je wel niet je frame ermee beschadigen, want je zaagt al snel schuin met zo weinig ruimte en zo`n zaagje.