Hebo of Malossi vario

Rik491

alles race
Ik heb nu beide vario's in bezit.
Ik weet dat de Malossi sneller slijt maar welke is nu het beste kwa prestaties?
Zal ik gewoon de Hebo laten zitten of is het de moeite waard om de malossi eens te pakken.
 
Advertisement - register to remove this

avotuning said:
hebo is zooi dat kan ik je nu al zegge


gebaseerd op die ene ervaring van jou? :rolleyes:

omdat jij die niet afgesteld kreeg oid?

Hebo vario's zijn gewoon goed , niet duur en zeer slijtvast , dus mag je mij even uitleggen water nu zo "zooi" aan is..
 
melf #50 said:
gebaseerd op die ene ervaring van jou? :rolleyes:

omdat jij die niet afgesteld kreeg oid?

Hebo vario's zijn gewoon goed , niet duur en zeer slijtvast , dus mag je mij even uitleggen water nu zo "zooi" aan is..

heb het getest op de bank en het werkt gewoon voor geen meter

Ik zweer het bij een polini evo vario + malossi vario werkt ook gewoon goed

en als ze al zegge bij molenaar dat het niet werkt probeer je het tog uit maar voor mij geen hebo meer
 
mja , je kunt ook niet een gewone simpele vario van 50 euro vergelijken met een vario van 80/85 euro...

dit is hetzelfde als een DR70 vergelijken met een MHR70 ongeveer..

en komt bij dat ik erg veel Hebo vario's heb gemonteerd en dat dat gewoon prima liep , en net zo goed als de speed control , multivar etc. en ik kan je daarbij vertellen dat een Hebo vario ook nog slijtvaster is , ik heb er nog nooit 1 versleten gezien zelfs , en ik heb er mischien wel 100 a 150 van gemonteerd inmiddels en dan nog de ervaringen van andere mensen hier @ forum.

maar als jij de enige zo'n beetje bent die m slecht VINDT moet je niet gaan roepen dat ie slecht IS ,want dat is ie gewoon niet..

en op de bank slaat nergens op , de situatie op de bank is niet hetzelfde als op straat...
 
melf #50 said:
mja , je kunt ook niet een gewone simpele vario van 50 euro vergelijken met een vario van 80/85 euro...

dit is hetzelfde als een DR70 vergelijken met een MHR70 ongeveer..

en komt bij dat ik erg veel Hebo vario's heb gemonteerd en dat dat gewoon prima liep , en net zo goed als de speed control , multivar etc. en ik kan je daarbij vertellen dat een Hebo vario ook nog slijtvaster is , ik heb er nog nooit 1 versleten gezien zelfs , en ik heb er mischien wel 100 a 150 van gemonteerd inmiddels en dan nog de ervaringen van andere mensen hier @ forum.

maar als jij de enige zo'n beetje bent die m slecht VINDT moet je niet gaan roepen dat ie slecht IS ,want dat is ie gewoon niet..

en op de bank slaat nergens op , de situatie op de bank is niet hetzelfde als op straat...

Woord er bij vermeld dan dat het voor op straat is of race nee
Ik heb mijn mening er over en nog wat mense maar iederen denkt wat anders en zecht wat anders
 
avotuning said:
Woord er bij vermeld dan dat het voor op straat is of race nee
Ik heb mijn mening er over en nog wat mense maar iederen denkt wat anders en zecht wat anders

Dislectisch of gewoon geen Nederlands op school gehad?

Hebo vario's zijn prima vario's , de multivar ook.

Zodra je elke dag een hoop km's maakt zou ik niet voor de multivar gaan aangezien deze nog wel eens hard slijten.

Al eens gedacht aan een Power One vario?

Prima ding!
 
de multivar is ook een appart ding want een vriend rijd er al 2 jaar mee en eigelijk wijnig slijtage te zien heb zelf een goede 250km een hebo gehad niks op aan te merken en rij nu met een mhr 2005 en vind ik een goeie vario en als we het over ZOOI hebben moet je is 3 maanden met een polini speedcontrol rijden weet je pas wat slijtage is .
 
Heb dan wel geen Hebo gehad (rollenmaat ;) ) maar van de 3 mina vario's die ik hier heb liggen is de multivar gewoon het minst, en het duurst.

Multivar: slijt echt te hard, toplaag is erg dun en laat makkelijk los. Heeft bovendien extra korte rollenbanen dus je top is minder hoog. Desondanks de meestverkochte vario volgens mij. Slogan: "Ga maar vast sparen voor een nieuwe" ;)

Doppler S2BR: Groot, degelijk en geen slijtage waargenomen. Meegeleverde rollen zijn ook super slijtvast. Dit was tot voor kort de #1 vario voor 50 en 70cc wat mij betreft.

Power1: tot voor kort want ik heb begin dit jaar de P1 in de spotlights gezet. Loopt even goed als een multivar of S2BR, slijt tot nogtoe niet en kost TE weinig. Zet er een torquedriver naast en je hebt voor 125 euro een leuke 'overrange imitatie' die echt super strak loopt.

Het grappige is dat je steeds meer mensen met een S2BR of P1 vario ziet sinds ik er positieve reviews over heb geschreven (op het andere forum in ieder geval), en de ervaringen zijn allemaal positief.
 
Back
Top