Welke vario voor mijn setup? Hebo of Malossi? Misschien wat anders?

Aerox fan

Well-Known Member
Ik heb dus heel waarschijnlijk een nieuwe vario nodig.

Welke is goed voor mijn setup en wat heeft jullie voorkeur?

- Hebo?
- Malossi?


Mijn setup: 50 cc std. / Power one uitlaat / Malossi koppeling / gele drukveer / 4,7 gram rolletjes / sproeier 94.
 
Advertisement - register to remove this

als je ooit nog een setup wil kope om egt lkkr te janke...zou ik de malossi neme...maar als je het hier gewoon bij wilt houde zou je het beste hebo kunne neme...kan je voor het andere geld weer feesten:p:)
 
Dark-Crow said:
Hebo Vario en Mallosi Vario zit niet donders veel verschil in volgens mij zijn de prijzen ook niet echt ver vanelkaar. zou je is op www.scootparts.nl moeten kijken. ik zou Malossi doen omdat je ook een kopp van malossi hebt.Vind ik altijd wel leuk staan ;)8P

Het gaat er niet om of het mooi staat maar of het goed loopt :)
 
murderkan said:
als je ooit nog een setup wil kope om egt lkkr te janke...zou ik de malossi neme...maar als je het hier gewoon bij wilt houde zou je het beste hebo kunne neme...kan je voor het andere geld weer feesten:p:)

Nee ik ga er geen 70 cc onder douwe dus het wordt geen racemonster. Ik haal misschien nog es een Bidalot s2 en heel misschien een 17.5 mm carbu.

ps Ik feest nie zo vaak. Me scoot en me Xbox zijn belangrijker :p.
 
zou Hebo nemen , zit goede drukveer bij en ik vind dat ze goed werken , malossi gebruik ik gewoon niet zo vaak. en btw de koppeling en vario hoefen echt niet van hetzelfde merk te zijn hoor! ik heb overrange compleet met hebo koppeling en evo drukveer....
 
Zowieso hebben de koppeling en vario bijzonder weinig met elkaar te maken. Als je het over de achterpoulies hebt ok.. maar de koppeling staat er totaal los van.

Als het geld niet uitmaakt zou ik de malossi nemen.. en anders de hebo :)
 
Back
Top