Hardcore 4 life

ik heb oo lonsdale,nu ben je ineens racist als je lonsdale draagt,triest hoor,als je bepaalde kleding draagt ben je dus racist,wat zit de wereld toch raar in elkaar soms,ik heb al heel lang lonsdale truien aan,ook omdat ze lekker zitten,nu vind iedereen me ineens een racist,echt diep triest vind ik dat hoor...
 
de bombers van alfa zijn tha bomb!!
verder roelt diesel enzo lonsdale is niet mooi maar kan begijpen dat de meeste he tmooi vinden ik vind het zo fake en zo fila kappa achtig!
 
Ze zijn nu bij Lonsdale zelfs bezig om achter in het merkje te zetten dat ze tegen extreem rechts zijn, en in Duitsland mag lonsdale niet meer aan extreem rechtse figuren verkocht worden, maar ik vraag me af hoe ze dat willen aanpakken.
 
ik zeg gewoon 1 ding. Hardcore blijft voor mij rulen mogen er nog zoveel skins zijn. Als er normale gabbers tussen blijven dan gaat het niet kapot.
En die commerciele rotzooi als gabber piet, daar heb ik me nog met kapotgelachen, WAT EEN EPPO !!!.
Gabber ben je niet voor even maar voor heel je leven!!!
 
Techno vind ik gewoon het aller roelendst, kun je zo'n beetje alle kanten mee op (hard maar ook zacht :) ). Maarja iedereen houd van verschillende soorten muziek, is mar goed ook anders werd het zo afgezaagt.
 
Originally posted by speedfight is the best
hardhouse roelt zeker ook wel,vind ik zeker net zo vet als hardcore,en af en toe trance is ook wel lekker (maar wel echte trance,niet van die hiphop don't stop troep)

Vinnik ook. Beetje onbekende hardtrance is wel gaaf maar niet van die Sylver/Milc Inc en G-spott enz. :r
 
Back
Top