Hardcore 4 life

markie aerox

suzuki sj416 member
wie gaat 'r 30 november naar dit feest?
k ga 'r zeker weten heen. is in arnhem :)
mja wordt volgens mij best wel cool feest dus
k hoor 't wel
 
Advertisement - register to remove this

Hardcore/Oldstyle is zekerz wel relaxt. Was naar MoH toe laatst, was echt een bruut feesiej, daarbij viel Innercity/Dancevalley etc in het niets.
 
Originally posted by Ozdorp
Hardcore/Oldstyle is zekerz wel relaxt. Was naar MoH toe laatst, was echt een bruut feesiej, daarbij viel Innercity/Dancevalley etc in het niets.

MOH lijkt me zekers ook wel vetjes. :W 8 Dec. is er weer een in Zaandam.
Maarja is een bietje ver weg voor mij: (Limburg) 8P
 
Originally posted by NIELSJE-NRG


MOH lijkt me zekers ook wel vetjes. :W 8 Dec. is er weer een in Zaandam.
Maarja is een bietje ver weg voor mij: (Limburg) 8P
In zaandam mag het niet meer door die klote skinheads met hun achterhaalde nazi-ideeen :|.
 
Originally posted by Stealth^
Hardcore is idd wel ok, lijkt ook wel weer wat meer terug te komen.

Hoe bedoel je terug komen?

Harcore is een paar jaar geleden ongelooflijk commericeel geweest met sjit als gabberpiet, hakkuhbar ennuh naja laat ik nu maar ophouwe. En als je dan denkt dat Harcore nu weer terugkomt? Noway, hardcore is commercieel gewoon geweest.

Maar echte hardcore ging gewoon door en gaat gewoon door, das logisch, blues, rock of weet ik veel gaat ook gewoon door, er izjn altijd wle mensen die van een bep. soort muziek houwe.

Wat wel opvalt is dat bv. op Trance NRG (zo commercieel als de pest) best wel hard werd gedraaid, voor Trance NRG duz. Het lijkt dus wel of men op feesten graag wat harder er tegenaan wilt gaan. Wat natuurlijk logisch is want op een feest moet er gewoon hard gedraait worden thuis lusiter ik wel naar de 'mooiere trance'....

Achja dit wou ik ff kwijt, volgensm ij heeft dit verhaaltje strax nog wel aanvulling nodig...
 
Originally posted by The Aerox man

In zaandam mag het niet meer door die klote skinheads met hun achterhaalde nazi-ideeen :|.

Echt niet, door die dooie met ze drugsgebruik :(
Nazi's worden niet binnen gelaten als ze bretels hebben en witte veters enzo!

Dus...

Volgende Masters in EINDHOVEN!!
23 maart HEIUH!
 
Originally posted by Zeeuw


Echt niet, door die dooie met ze drugsgebruik :(
Nazi's worden niet binnen gelaten als ze bretels hebben en witte veters enzo!

Dus...

Volgende Masters in EINDHOVEN!!
23 maart HEIUH!

Ja, je hebt gelijk, ik had ook zoiets gehoord!
 
Ik ga niet meer naar hardcore feesten. Ik heb er werkelijk alleen maar problemen :|
Op Rebound was ik eruit gezet, omdat een ex van me zo vriendelijk was om me tegen me poten aan te schoppen met der kisten en toen kwam der nieuwe "lover" naar me toe en begon ammal shit te lullen van dat ik haar had gebruikt voor de sex (had ik ook :)) en dat ik haar nu nog zit te stalken. Dus ik van: Pleurt een end op, ik heb dat fokkin' nummer van je niet eens meer kutwijf. En homo, wie geeft jou het recht om je te bemoeien met mijn leven??? Dus toen begon ie een beetje moeilijk te doen en begon ie me te duwen en ik vond dat net weer te ver gaan en beukte em de grond in. toen kwam security aangerend en sleurde me mee naar de uitgang :|
Mooie avond verpest :(
 
Masters gaat idd (helaas) niet door. En dat komt idd door die fuckin' Maurice die dood is. Hij had sowieso een slechte gezondheid (slecht hart) en daardoor gaat dus moh niet door. Warehouse 1 is ook afgelast en waarschijnlijk mogen er geen hardcoreparties meer in a'dam gegeven worden. Ik ga naar hardcore 4 life als ik een kaartje heb gewonnen op terrorworld. Waarschijnlijk niet dus....
 
ja het gaat gewoon raar op de hardcore partys maar op een trance party kan net zo goed iemand verkeerde shit nemen toch???
en ja die fucking nazis moeten gewoon opzouten man laten die eigen muziek stylen? en toch snap ik niet waarom de gabbers niet ff een ander merkie uitzoeken dan lonsdale? dat associeert zich gewoon met nazis maar ja check hun site?? allemaal niggers hoor en lonsdale maakt ook gebleekte broeken en half 7 broeken check hun site maar es weet het adres zo niet het is dus absoluut geen nazi merk maar je sommige mensen verpesten alles!!! kom op he je mag toch wel kisten aan?? stampt lekker klaar!.

ik hou niet van hardcore maar wardeer iedereen het slaat nergens op dat die feesten afgelast worden.


tip wil je leuk feesten????? niet groot maar wel leuk??.
ga naar gronigen huize maas: lords of terror dj promo gizmo heel veel bekenden komen er ! en erug leuk.

check : http://www.lords-of-terror.nl
 
de comerciele zooi heeft hardcore idd vet de grond in geboord, maar door daarna underground te blijven is het toch weer bijna boven en terug (van het onbekende) van weggeweest, trance word trouwens ook veel harder, dat heeft waarschijnlijk ook de reden dat als je gewone trance wilt horen je wel naar de disco toegaat, op een vet feest willen de mensen dat niet horen, van:
HIP-HOP DON'T STOP... ik ben op 1 september naar impulz geweest, en daar begin je gewoon al te flippen van de vette beats in de hardhouse tent, af en toe een melodietje tussen door is ook wel mooi, en dat moet ook blijven, maar niet de hele tijd. het viel trouwens ook op dat iedereen bijna naar die tent toeliep, en echt als 1 van de weinige tenten echt stampvol was.
dus willen de dj's de fans blijven houden zullen ze toch weer een beetje mee moeten gaan, als het maar niet WEER te commercieel word... 1 dec. weer impulz, den bosch...
 
Ik heb zelf ook een paar Lonsdale truien, maar ik zie het niet als symbool van nazi zijn.
Lonsdale truien zijn gewoon warm voor van de winter op de scooter 8)
Verder omdat nazi's erin lopen, hoeft het niet meteen te betekenen dat het HUN merk is, want hun hebbe het niet opgericht, dat heeft een Londonse boksschool gedaan.
En als iemand op kisten loopt hoeft het ook niet meteen een nazi te zijn, want anders zijn alle dewds in het leger nazi's en daar klopt geen ruk van. Als iemand er nou witte veters in had, oke...
 
daniel aars! kom eens online op msn gaat over vrijdag

maar idd, londsdale is opzich lekker warme kleding... maar het word zo overdreven
 
Originally posted by Daanje
Ik heb zelf ook een paar Lonsdale truien, maar ik zie het niet als symbool van nazi zijn.
Lonsdale truien zijn gewoon warm voor van de winter op de scooter 8)
Verder omdat nazi's erin lopen, hoeft het niet meteen te betekenen dat het HUN merk is, want hun hebbe het niet opgericht, dat heeft een Londonse boksschool gedaan.

Er is inderdaad niks mis met het merk Lonsdale, mensen die het meteen associeren met nazi`s zijn gewoon dom, zijn dezelfde mensen die bij Australian meteen aan gabbers denken, terwijl het eigenlijk eerst HET merk was voor rijke tennislui.........
 
Back
Top