GTA : Vice City

Game Informer Screen 1.jpg

Game Informer Screen 2.jpg

Game Informer Screen 3.jpg

Game Informer Screen 4.jpg

Game Informer Screen 5.jpg

Game Informer Screen 6.jpg

Game Informer Screen 7.jpg

Game Informer Screen 8.jpg

Game Informer Screen 9.jpg

hier de screen die wel werken
en hier t artikel waar ze uit komen ;)
Klik

Nrg model

Ooi ik heb nu dat nrg model in me vice city map geplaatst maar welke motor moet ik hiervoor jatten? Want ik zie em niet rondrijden in de map?

Ik heb txd tool gedownload. Dan moet je faggio.txd openen ofzo dan krijg je 3 bestanden deze: base, base2, faggiospeca. Die kan je exporteren als .bmp bestanden. Waar naar toe moet ik die exporteren? En als ik dat heb gedaan hoe moet ik dan mijn gta3.img openen? met kladblok loopt me pc vast :s

Last edited:
gta3.img moet je openen met het progje "IMGtool" Deze is te vinden op http://gta3.net. Wat je doet als je dat progje hebt is het openen. Dan het bestand gta3.img kiezen om bij te werken en dan komt er een grote lijst, dan verwijder je daaruit de originele faggio bestanden en add je de TXD en andere bestand naar die lijst. Dan close je het progje en kun je het spel starten.

Als je er nog niet uitkomt staat er als het goed is nog een aantal posts terug in een van m'n posts een linkje met uitleg.

EDIT\\ Pagina 31 van dit topic, 2e post op pagina :)

doe niet moeilijk, download GTA MOD installer, hiermee selecteer je de zip waar de *.*txd bestanden + *.*dff bestanden inzitten, kies je welk voertuig je wil, klaar. Download dat toch joh, veel beter dan dat gekloot met die IMG Tool's en extractors etc.. :)

Originally posted by coxer
doe niet moeilijk, download GTA MOD installer, hiermee selecteer je de zip waar de *.*txd bestanden + *.*dff bestanden inzitten, kies je welk voertuig je wil, klaar. Download dat toch joh, veel beter dan dat gekloot met die IMG Tool's en extractors etc.. :)

Ja, maar dat progje werkt niet bij alle auto's. Ik installeer zowieso geen auto's want MTA is veel leuker 8)

LainoN, hoe maak je screens in MTA?

Originally posted by coxer

Heb je hier een link van? Net als dat img. ding die kan ik ook niet ivnden op de site.

Back