GTA : Vice City

GTA SAN Andreas komt uit op 22 october 2004 :p

Iemand hier meer info over?>>?

screen02.jpg

screen03.jpg

screen01.jpg

Als je op een screenshot van GTA San Andreas kijkt zie je die gozer op een fiets oftewel op een fiets wheelieen :D. Hij lijkt me volan bruut!

@paddix brute wagens

Kijk ik zou wel mee willen doen. Er zit alleen 1 euvel aan. Ik speel thuis @ PC op me kamer, waar weer geen internet is (tenzij je 56k-modem meetelt :P) Dan moet ik gaan spelen @ PC bij schoonoudertjes. Maar of schoon-papake dat zo geweldig vind als ik z'n Dell volpleur met mijn spellen. Gelukkig heeft ie XP, dus kan ik uitschakelen dat dat ook bij hun profielen te zien is :D Kan dus ff duren voordat ik dan ook 's 'n keer online kom. Moet ff tijd hebben om te installeren als ie weg is :D :P

Sja, ik ben niet zon planner en heb overdag altijd wat te doen, en savonds 5 a 6 dgn van de week ook, dus dat wordt lastig (voor mij). Roep maar iets, dan zie ik het wel. Maare ik weet btw niet eens hoe het moet dus volgens mij wordt het ibj mij soiezo niks (is miaar goed ook want ik ben goed :rolleyes: :p

Originally posted by Sjoerd
Sja, ik ben niet zon planner en heb overdag altijd wat te doen, en savonds 5 a 6 dgn van de week ook, dus dat wordt lastig (voor mij). Roep maar iets, dan zie ik het wel. Maare ik weet btw niet eens hoe het moet dus volgens mij wordt het ibj mij soiezo niks (is miaar goed ook want ik ben goed :rolleyes: :p

Ik heb ook het probleem dat ik nooit exact weet of ik wel kan, misschien slim om de server gewoon dagelijks tussen een bepaalde tijd aan te zetten en je dan wel ziet wie er allemaal zijn :) En verder is het best wel simpel om MTA te doen, gewoon het IP en port van de server invoeren en een nickname en een evt. password van de server en dan zit je er al op. Dan start game en dan spreekt het voorzich.

San Andreas belooft wel wat te worden. Het is eigenlijk de enige game waar ik echt naar uitkijk.
Wel vind ik die auto's op de screens op die uit vice city lijken, beetje goedkoop.

Wel vind ik die auto's op de screens op die uit vice city lijken, beetje goedkoop.

De helft van de karren die in Vice City zitten, zaten ook in GTA3. 't Lijkt net alsof ze geen inspiratie/zin hebben om nieuwe te maken :?

Eyz, ik heb net de Dmagic1_wheelmod gedownload, en proberen te editten. Maar ik kom er niet uit! Heeft iemand dit al gedaan? Zo ja, kun diegene dan ff een how-to posten :D

Back