This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

GTA : Vice City

ik ook wel

als iemand me uitlegt hoe dat moet ^^

en , ik heb aleen een gebrande VC , kan dat ook?

Ik ook als iemand uitlegt?

Moet ik dan 150 mb op mn site zetten ofzo, of wat is het plan?

grr nu ik dit zo lees krijg ik zin op te GTA VC-en... ik ga em er gelijk weer effe opzetten, en dan wil ik ook wel effe online mee doen... maarre wel met MTA gewoon toch ?

Schaam me een beetje, maar weet er iemand of ik het spel nog ergens zou kunnen .. downlo*aden ? :$

Originally posted by Geeker
Schaam me een beetje, maar weet er iemand of ik het spel nog ergens zou kunnen .. downlo*aden ? :$

Man ga naar de winkel en koop hem voor 2 tientjes.... Is toch een kleine moeite?

Ok.. dat zijn er al een paar.. anders zet ik wel een dedicated aan voor SF.net ofzo..

PS, ik heb het wel over MTA-VC hier he.

Ik wil ook graag mee doen Speel regelmatig MTA 8) Als er meer deelnemers nodig zijn doet m'n broertje ook wel mee.

Vet, moeten we maar eens gaan proberen dan. Mbv die duitse site moet het wel lukken.

Een keer een tijdje prikken?

@ MHR Aerox : klinkt misschiens stom, maar ren je wel? Dus ff shift indrukken. En een licht wapen of helemaal geen wapen op handen hebben, en pas bij de winkels zelf 't wapen ff pakken. [/B][/QUOTE]

jewel ik ren wel ik speel hem zelf op PS2 maar dat maakt niet uit ik ren altijd met wapen maar die k*t politie knalt mij ook bijna steeds overhoop.

Originally posted by Sjoerd
Vet, moeten we maar eens gaan proberen dan. Mbv die duitse site moet het wel lukken.

Een keer een tijdje prikken?

Idd een keer een tijd afspreken We kunnen ook een bestaande server pakken, sommige zijn nl. vaak leeg. Wel het liefst met MTA 0.3 dan (nieuwste versie) Het is ook wel lachen om te teamen, je kan nl. bij elkaar in de auto of op de motor/scooter/crosser 8)

Mwah beter gewoon via deze server, doen we anders wel met password enzow dat we geen moffen ofzo naar binne krijgen.. en plus als er iemand irritant doen ken je tenminste kicken

En ja 0.3..

Misschien vanavond? Morgen avond? Van ut weekend? Ik kan iig zaterdag + zondag niet...