GTA : Vice City

kwil deze toch ff omhoog kicken........

Ik zit helemaal vast op 42%......

Ik heb alle missies gedaan die ik tot nu toe opgedragen kreeg. Dus telefooncelmissies, van dat Legerfiguur op de boot, die kerel in de limo op de bouwplaats. Me eigen missies van me villa, die zuidamerikanen, enzo...
Maar ik zit echt vast. Er belt niemand meer ofzo. Dus ik dacht ga wat kopen enzo, uiteindelijk belt altijd wel iemand. Niet dus.
'k heb dus Kaufmann Cabs gekocht, missies gedaan, pole position, Ijskraam.

k' heb al gekeken bij walktroughs, en daar stond in dat ik gewoon een volgende missie moet krijgen. Lance door de kop schieten of zoiets, maar die krijg ik maar niet.

Dus.... HELP ! Kwil niet cheaten namelijk.... iemand tips?

wheelie2.jpg

:O

Met bv. M3, 760I, 840, SL600, Skyline, Supra, Golf, Bora, Clio, Galant, AMG Station, Landrover Freelander, Bugatti, Murcielago, Ka, en nog vele andere.... Kent iemand dit?

Originally posted by Mr. Sin
kwil deze toch ff omhoog kicken........

Ik zit helemaal vast op 42%......

Ik heb alle missies gedaan die ik tot nu toe opgedragen kreeg. Dus telefooncelmissies, van dat Legerfiguur op de boot, die kerel in de limo op de bouwplaats. Me eigen missies van me villa, die zuidamerikanen, enzo...
Maar ik zit echt vast. Er belt niemand meer ofzo. Dus ik dacht ga wat kopen enzo, uiteindelijk belt altijd wel iemand. Niet dus.
'k heb dus Kaufmann Cabs gekocht, missies gedaan, pole position, Ijskraam.

k' heb al gekeken bij walktroughs, en daar stond in dat ik gewoon een volgende missie moet krijgen. Lance door de kop schieten of zoiets, maar die krijg ik maar niet.

Dus.... HELP ! Kwil niet cheaten namelijk.... iemand tips?

Je hebt als missies:

Bouwplaats
Villa
Die club (naam ff kwijt)
Pole position
Haitans
Cubans
Haven
Ijscoboer (btje bijverdienen)
Autoshowroom (straatracen)
Gelddrukkerij
Taxi bedrijf
Harley gasten
Filmstudio
Wat telefooncellen enzo

Ik doe het uit mn hoofd, dus geloof dat dat het was. Ik heb alles zon beetje btw, dus ok gargaes, huizen, etc. ben nu bezig met hidden objects 8P rij altijd in dat vette pak met krijtstreep btw (mr vercetti) :P

Die mods zijn wel koel, is wat downloaden...

ja, je moet het gewoon zo zien: je moet al die gebouwen kopen die er te koop zijn (behalve appartementen of hotels). En daarvan de missies doen.

hoewel een paar wel vaag zijn..
ijskraam: (cherry poppers), daarbij moet je xxx ijsjes verkopen als missie :P
en in die poleposition club (zuiden van 1e eilend, bij haven), moet je ff 2 minuten bij een stripper gaan zitten in zo'n achterkamer.. dan pas is het mission completed 8p

je MOET al die jkkmissies doen, wil je de eindmissie krijgen. En die is wel de moeite waard vind ik :W

Maar wat ik heb is geen kant en klare pakket, maar zelf in elkaar geflanst door mij zelf... Als iemand screens wil plz provide webspace... :P

Originally posted by Volty
ja, je moet het gewoon zo zien: je moet al die gebouwen kopen die er te koop zijn (behalve appartementen of hotels). En daarvan de missies doen.

hoewel een paar wel vaag zijn..
ijskraam: (cherry poppers), daarbij moet je xxx ijsjes verkopen als missie :P
en in die poleposition club (zuiden van 1e eilend, bij haven), moet je ff 2 minuten bij een stripper gaan zitten in zo'n achterkamer.. dan pas is het mission completed 8p

je MOET al die jkkmissies doen, wil je de eindmissie krijgen. En die is wel de moeite waard vind ik :W

Missies zijn juist tof, ik zou willen dat er nog meer waren :P

Maare die Cherry poppers izjn idd vaag, btje rondscheuren en drugs verkopen, ik heb dit nooit echt lang gedaan, dit loont voor geen meter en alleen maar risico dat the cops achter je aankomen, gebeurt toch niks als je een xxx aantal verkoopt?

En dan die Pole Position, die in het achterste kamertje is idd completed na een tijdje, maar die voorin, kun je wel uren zitten volgens mij... Dus daar kun je ook niks mee...

bij de cherrypoppers kun je na xxx ijszooi verkocht te hebben, gewoon via zon geldicoon (net als bij Vercetti estate etc.) je geld ophalen. loopt daar op tot $1500 :) EN je zit weer een stap dichter bij de eindmissie..
Let wel, hij zegt pas Mission Completed als je uit die auto stapt EN die hoeveelheid in 1 ruk in die kut ijscokar hebt verkocht, da's nogal lastig iig :P

ff opgezocht, je moet 50 ijsco's verkopen :)
tip: ga in de haven verkopen (bij boatyard), daar is weinig plisi & er is ook een pay'n'spray dichtbij 8)

Ik hoste net toen MTA uit was een van de grootste servers maar bleek dat me host dat niet zo aardig vond.. beetje 3x me limiet overschreden lol.. dus dat was een maandje lol verder niets..

Host nu soms 8 player lokale servers is wel lache.. als er paar mensen intresse hebben hoor ik het wel.. kga niet voor 3 man een server aan zetten :)

Back