GTA : Vice City

Maakt niet uit, maar de beste plaats is de haven, daar zijn relatief veel mensen en weinig politie, en GEEN gang sjonnies. Ik had die 50 ijsjes daar in 5 minuten verkocht :D

heeft iemand nog die mapkaart waar je kan zien wat je allemaal kan kopen, want volgens mij heb ik alles al gekocht, maar ik weet het niet cker..

ik heb me mp3s in de map mp3 gezet maar hoe kan ik die nu via de radio afluisteren??

als ik rond draai in in de zenders dan krijg ik alleen de standaart shit te horen

ff een tip over die mp3tjes:
je kan ze ook gewoon in je oude map laten staan en dan gewoon van de hele zooi snelkoppelingen maken en die in die mp3 map van gta zetten

Originally posted by Xyntaxis
moet je ff sjekken bij stats,, je kan 15 dingen kopen..
deze 15:
Hyman Condo $14.000
Film studio $60.000
3321 Vice Point $2.500
El Swanko Casa $8.000
Skumole shack $1.000
Links View apt. $6.000
Kaufman's Cabs $40.000
The Malibu club $120.000
Print Works $70.000
Cherry Poppers $20.000
1102 Washington street $3.000
Pole Position $30.000
Ocean Heights $7.000
Boat Yard $10.000
Sunshine Autoshowroom $50.000

had ff niks te doen 8P

waar zijn btw die missie's bij die autoshowroom? kan ik niet vinden :?

ik weet de de autozaak wel te vinden want die heb ik gekocht, maar bij de meeste (dure) zaken kan je missie's doen zodat ze geld opbrengen, maar zo'n paarse cirkel voor de missie bij die autozaak kan ik niet vinden

Originally posted by Yamaha Aerox
ik weet de de autozaak wel te vinden want die heb ik gekocht, maar bij de meeste (dure) zaken kan je missie's doen zodat ze geld opbrengen, maar zo'n paarse cirkel voor de missie bij die autozaak kan ik niet vinden

moet je naar onder rijden bij de garage, daar rechts heb je dan een paarse cirkel en dan krijg je vervolgens een stadskaart te zien.. en daarop zie je races geplaned, die speel je door op shift te drukken... gl ;)

nog steeds niemand die zo'n file kan modden??
net als bij die scooter.

zou wel humor zijn bijv. zo'n beter geluid bij zo'n harleyding

en motor en crosser harder laten gaan en harder laten remmen

helaas kan ik het zelf niet:(

niemand die het kan??

die wheelie's die kan ik wel maken maar ik krijg helemaal geen geld ervoor, moet je daar eerst een opdracht voor doen.
Kan dit alleen @ die scooter of ook die pcj 600:P

je moet wel een hele lange wheelie maken wil je er geld voor krijgen... minimaal 6 seconden ofzo d8 ik, en ... feet

Back