GTA : Vice City

als je geld wil verdienen, moet je firetruck missie gaan doen. (er staat wel 1 downtown)
op een gegeven moment krijg je 10.000 voor elke gebluste missie :)
en das best wel makkelijk.
Taximissies zijn ook wel te doen, maar je moet het maar net treffen, ik had er laatst 1 moest ik de hele tijd heen en weer tussen de Haven en downtown. dan verdien je wel lekker...

ik heb btw al alle missies (gewone) uitgespeeld.. maar nu alle van de gebouwen nog, dat met die ijsjes is bijvoorbeeld best veel werk.
toch vond ik dat er betrekkelijk weinig missies inzaten, ik moet nu echt rond ouwehoeren voor missies van gebouwen te krijgen.

btw, hoe werkt het bij die auto showroom, beneden hangt zo'n lijstje met auto's, die zoek ik wel de hele tijd op, maar das niet van de showroom.

voor de showroom zelf moet je ook nog missies kunnen doen, maar waar kan je die doen?

das zon lange, beetje mercedes achtig...zon ouderwets model merceds dan...laatst stond hier zon site met alle autos een plaatje ervan.

Originally posted by Rudy_W
k rij ook soms rond

ik kan een zo'n auto niet vinden
washington heet ie....

Dit is hem
screenshot1.jpg

Kijk anders op http://www.rockstargames.com/vicecity/ en klik op het rode kastje dan kun je de auto's die in de Ps2 versie (bijna hetzelfde als bij de PC) rondrijden bekijken.

Originally posted by Gomer_pyle
hoe werkt die pizzakoerier als ik voor zo'n mannetje staat, hoe geef ik hem dan een pizza?

bij ps2 moet je dan gewoon net als drive by shooting doen.. dan gooit hij die pizzas

Wanneer heb je VC trouwens HELEMAAL uitgespeeld? Ik heb namelijk alle normale missies gedaan en ook alle opgekochte gebouwen missies. behalve die met die Ijswagentjes want die snap ik niet :)

Bij dat ijswagentje moet je 50 ijsjes achter elkaar verkopen zonder uit te stappen.
Dan heb je die ook uitgespeeld en dan komen er nog een paar missie's.

waar kan ik een stretch vinden :?

want bij die grote huis van diaz staatie niet meer :/

oja..
maniertje om bij de golf club
met een auto + guns op de baan te komen :P

gta3.jpg

Originally posted by Boeie
btw, hoe werkt het bij die auto showroom, beneden hangt zo'n lijstje met auto's, die zoek ik wel de hele tijd op, maar das niet van de showroom.

voor de showroom zelf moet je ook nog missies kunnen doen, maar waar kan je die doen?

Je moet dus dat eerste lijstje auto's brengen (easy) en dan heb je de showroom asset al compleet. Ik ben nu met het 2de lijstje bezig maar ik kan die eerst auto niet vinden (vigo ofzo)

Originally posted by Glenn
waar kan ik een stretch vinden :?

want bij die grote huis van diaz staatie niet meer :/

oja..
maniertje om bij de golf club
met een auto + guns op de baan te komen :P

Kan nog makkelijker links van de baan kan je een poortje in rijden ligt een boot :D

Originally posted by mssh
Bij dat ijswagentje moet je 50 ijsjes achter elkaar verkopen zonder uit te stappen.
Dan heb je die ook uitgespeeld en dan komen er nog een paar missie's.

nog tips in welke wijk je moet zijn?

Back