GTA : Vice City

Originally posted by Yaruni
ok, mn cuteftp is gefixt :)

dit bestand ff opslaan in Mijn Documenten/GTA Vice City User Files
hij komt als savegame op de 8ste (onderste) plek te staan...
hierbij zijn alle missies enzo uitgespeeld en staat er in de legerbasis een tank, onderaan helemaal in t zuiden naast zo'n huis aan het water een apache 8) (met machinegeweer en raketten, respectievelijk rechter- en linkermuiskno ), in de achtertuin van het Vercetti House een Sea Sparrow (heli) met dikke gun erop, en nog veel meer vette shit :)

have fun :)
hij stond al in de topic

jah dat is hem

je hebt paar verschillende banen in dat huis:
eentje met een crosser moet je allemaal checkpoints pakken(stuk of 40 ofzo)
en dan nog een ronde baan waar je 12 rondes af moet leggen en minimaal top 3 moet staan(beuken geblazen)

en in een kuil moet je checkpoints halen

die kuil is juist simpel:P

daar moet je gewoon op de bovenste rand rijden ipv in het midden waar volop gebeukt word

ik had juist moeite met die crosser baan was ik 15min. mee bezig en miste nog 1 checkpoint!!(bovenop zo'n dun muurtje)

Ik zit nu vast bij die bankoverval, is echt bijna ongemogelijkm an, staan er vet veel jute en meot je moet 5 sterren zien weg te komen. Dat lukt nog wel, maar die Phil gast word telkens doodgeschoten :S

En die missie via die payfoon @ het vliegveld, dat je die gast met de sniper moet afknallen, ook zo onmogelijk als die FBI gasten met die kruger rifles achter je aan komen...

Iemand tips?

Ik speel btw helemaal zonder cheats :)

wat kelw is, bv met gta3 is er car editors, als er nou een car editor voor vice city is, gaat iemand die uber in photoshop is, een runner maken, een aerox etc. mischien een scooter filmpje van opgevoerde scooter wav filetje zo bewerken dat je het in vice city kan stoppen, lijkt me wel wreed iig.

er is nog geen car editor uit.. ben ik nog op aan t wachten :) als ie uit is probeer ik gelijk een nrg :P

die geluidsbestandjes zijn trouwens bijna altijd stationair lopend, in de bestanden van t spel zelf kan je meestal t toerental instellen :)

Originally posted by Boeie
hoe kom ik aan die 'phil' missies?

hij is dr nooit (@ zn sloopplaats ofzo)

Als je de malibu club hebt gekocht, en de bank missie gaat doen. Dan werk je samen met "phil" en kan je daarna voor hem missies gaan doen.

ik had voordat ik de malibu kocht alle phil missies al gehad hoor.
denk dat je die op een andere manier krijgt.

nee ik had na zoeken ook wel gehoord dat je eerst de malibu club moet hebben...
dies alleen zo duur, mn geld is een beetje op :)
ff geld verdienen... hoe doe je dat het snelst?
firetruck missies gaan doen ofzo? welke missies verdienen het meest?

Je moet de filmstudio uitspelen, dan kan je daar elke dag 7000 ophalen bijv. Gewoon elk pand dat je hebt "uitspelen".

Dan ken je weer ff vooruit.

keb um nou ook maar kan iemand ff snel zeggen hoe dat werkt met die crack

ik heb 2 cd's eentje vol met data en de andere met data en dan die crack maar ik heb nu alles geinstalleerd maar waar moet ik die crack nou neerzetten

Ik rij er soms ff rondje voor om tussen missies door om geld op te halen. Ben nu bezig te sparen voor malibu club :)

Back