This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

GTA : Vice City

Originally posted by b0em
Is er ook nog iemand met een savegame die al veel leuke dingetjes heeft

Ik vind het een koel spel maar heb geen zin om opdrachten te doen

hehe hier ook een

yaruni moet posten met z'n opscheppraatjes(kgeloof je wel hoor)

he ik heb een jpg plaatje maar die wil ik hier ff zetten

het betreft een stoppie van 3336feet van mij

maar moet ik die perse eerst op i_net zetten??

die moet gelinkt worden ja en moet dus op i_net

en ff over gta
ik heb een code gekregen, PANZER heet dat wat dan staat er dat je een tank krijg en zodra je die code intypt verschijnt er de tekst '' cheat activeted" maar waar staat die tank? heb legerbasis enzo allemaal doorzocht, maar geen tank te zien

Originally posted by rossi-nr.1
he ik heb een jpg plaatje maar die wil ik hier ff zetten

het betreft een stoppie van 3336feet van mij

maar moet ik die perse eerst op i_net zetten??

jah dat meot.. zet gewoon bij lycos.. bij projecten staat how-to.. maar hoeveel is een feet eigenlijk :? want op mn ps2 meet ie gewoon in meters

Originally posted by mendophir
spawnt als het goed is gewoon voor je op straat neer, goed ruimte houden
dan doe ik toch iets fout :?
dat ding heeft ruimte zat om neer te donderen
maarja nog eens proberen dan

in de achtertuin van het Vercetti House (die V op je kaart)... daar staat ie als je 80 hidden packages hebt ofzo....

ok, mn cuteftp is gefixt

dit bestand ff opslaan in Mijn Documenten/GTA Vice City User Files
hij komt als savegame op de 8ste (onderste) plek te staan...
hierbij zijn alle missies enzo uitgespeeld en staat er in de legerbasis een tank, onderaan helemaal in t zuiden naast zo'n huis aan het water een apache 8) (met machinegeweer en raketten, respectievelijk rechter- en linkermuiskno ), in de achtertuin van het Vercetti House een Sea Sparrow (heli) met dikke gun erop, en nog veel meer vette shit

have fun

Last edited:
jep uiteraard alles gekocht...

btw ik ben dus niet zover gekomen he... dis savegame van iemand anders... ik heb zelf wel alle missies gehaald maar ik had echt geen zin om al die hidden packages enzo te zoeken (wat hier dus wel gebeurd is, krijg je die apache enzo 8))

oja, en hier heb ik nog meer zooi staan... daar staan o.a. die savegame, crack, trainer, mp3-randomiser (zodat je mp3s @ radio in random volgorde gespeeld worden ipv op alfabetische volgorde)...

harstikke bedankt

Originally posted by Yaruni
oja, en hier heb ik nog meer zooi staan... daar staan o.a. die savegame, crack, trainer, mp3-randomiser (zodat je mp3s @ radio in random volgorde gespeeld worden ipv op alfabetische volgorde)...

Is het mogelijk om bv je eigen mp's af te laten spelen?