ga er eens in rijden, bekijk em van de zijkant, druk op Rechter shift.Originally posted by MaCk
welke mogelijkheden dan?
heb er al wel mee gereden, maar niks bijzonders voor zover ik weet?
kan ook gewoon scrollwheel gebruiken, gaat meestal iets snellerOriginally posted by Tommie
Je mp3's in de directory "mp3" gooien, en dan onder het spel op R rammen tot je bij mp3 player komt.
Originally posted by Yaruni
:? met mijn savegame?!?
edit: als dat zo is heb ik de verkeerde ge-upped :? maar dat kan helemaal niet, want ik heb maar 1 savegame op de 8ste plek en dat is die... :?
en idd een rond helipad zonder H, je moet eerst zo'n trapje op...
Originally posted by Boeie
viel het je niet op dat als je erin ging zitten en je er mee door de bocht ging hij wat 'pneumatische' geluidjes maakte?
voor degenen die niet weten welke auto ik bedoel, in het 'huttenkamp' waar je bij aunt jala ofzo moet zijn (in haiti) staat er 1 voor de deur...
heb je al met apache gevlogen? die raketten daarvan heersen echt 10x zo hard :W en apache is veel sneller.... alleen als je lekker laag overal tussendoor wil vliegen kan je beter die sea sparrow hebben, die apache is groot en lomp en slechter bestuurbaar....Originally posted by Tommie
Je hebt de goede geupped hoor, bij mij werkt hij goed.
Die Sea Sparrow met minigun heerst wel redelijk. :W
Originally posted by Yaruni
heb je al met apache gevlogen? die raketten daarvan heersen echt 10x zo hard :W en apache is veel sneller.... alleen als je lekker laag overal tussendoor wil vliegen kan je beter die sea sparrow hebben, die apache is groot en lomp en slechter bestuurbaar....
Originally posted by MaCk
ok tis gelukt
wie nog een langere stoppie kan maken:
respect 8)
http://members.ams.chello.nl/mac/stats.html
Originally posted by rossi-nr.1
hehe dus jij hebt vanaf nu respect voor mij??
kheb stoppie van 3472 feet gezet in 307 sec.
laters,
respectkrijgende