GTA : Vice City

die wheelies zijn lame . ik verveelde me dood op die crosser.helaas MaCK 's record niet verbroken :( .ik had 238 seconden.

en godver ik heb weer eens geen id hoe ik plaatjes post

lame? :)

achja het is niet moeilijk
lange stoppie is ook niet moeilijk.
kan ze beide zo lang doen als ik wil, alleen voor stoppie heb je de ruimte nodig, bv vliegveld.

hej weet iemand wat die two wheels inhoud?
dat is me nog nooit gelukt ofzo

ach ja wrom niet dan wil ik wel ff een langere stoppie van jouw zien ;):)

kweet ook niet hoe je zo'n 2 wheels houd (kheb welles met auto op 2 wielen gereden maar toch geen bonus ofzo)

record met stoppie is nnou toch van mij???

Originally posted by MaCk
lame? :)

achja het is niet moeilijk
lange stoppie is ook niet moeilijk.
kan ze beide zo lang doen als ik wil, alleen voor stoppie heb je de ruimte nodig, bv vliegveld.

hej weet iemand wat die two wheels inhoud?
dat is me nog nooit gelukt ofzo

ik gok met de auto op 2 wielen rijden.

Ik denk dat je da moet doen met die low rider bak van de hatians, die je zo ken laten veren. En op 1 of andere manier naar links/rechts laten veren en dan zo een stukje rijden. Ik zal het zelf wel is proberen, maar GTA doet het hier op het moment niet.

Ja, 2wheels is me een keer gelukt, ik vloog ergens overheen en toen reed ik ineens op 2 wielen, was maar heel even, maar kreeg wel de bonus ervoor...

die voodoo bak?
die hoor ik altijd piepen door zn veren :)

of bedoel je die bak met die vlammen print (en ook vlammen uit de zijkant)

ok tis gelukt :)
wie nog een langere stoppie kan maken:
respect 8)

http://members.ams.chello.nl/mac/stats.html

longest_stoppie.jpg

Originally posted by Yaruni
ok, mn cuteftp is gefixt :)

dit bestand ff opslaan in Mijn Documenten/GTA Vice City User Files
hij komt als savegame op de 8ste (onderste) plek te staan...
hierbij zijn alle missies enzo uitgespeeld en staat er in de legerbasis een tank, onderaan helemaal in t zuiden naast zo'n huis aan het water een apache 8) (met machinegeweer en raketten, respectievelijk rechter- en linkermuiskno ), in de achtertuin van het Vercetti House een Sea Sparrow (heli) met dikke gun erop, en nog veel meer vette shit :)

have fun :)
thnx!
Ik ga ff raggen :)

Originally posted by Freezer
Is het mogelijk om bv je eigen mp's af te laten spelen?

Je mp3's in de directory "mp3" gooien, en dan onder het spel op R rammen tot je bij mp3 player komt.

Stoppies maken lukt me dus echt niet :S Echt vet kort, en alleen met die snelle motor als ik een heuvel afga. Ik druk gewoon rem en stoppie button gelijk in, en dan stoppietie ff 3 sec en thats it, wat doe ik fout?

Back