GTA : Vice City

Oke lastig,

Ik heb hem nu ook eindelijk :)
Moet ik nu alleen die .CUE file met nero branden @ Image bestand beide cd's, of zit ik er nu naast? :?

GTAPSCRCD2.jpg

lalalala, missies 100% :) nu kan ik in die apache vliegen (schiet dikke raketten en machinegeweer erop) en in die sea-sparrow (die kleine heli maar dan met van die drijfdingen voor op water + een machinegeweer erop) :W

bij mij doet VC het niet, ik krijg intro filmpie wel, alleen dan alleen paar letters in beeld en als ik op enter druk stopt ie het prog...:S
iemand zelfde probleem?

is er nou niemand met een werkende link voor me,heb 100den warez en DDL sites afgegaan en geen enkele werkt,ook ftp search afgegaan,maar niets wil,ben ten einde raad word stilaan gek van overal te subscriben en van die shit,misschien toch iemand die me kan/wil helpen! :S

ghehe.... ik ben trouwens zelf niet zo ver gekomen hoor :P ben zelf bij 70% ofzo (alle missies gedaan en heel veel hidden packages) maar ik had geen zin om al die hidden packages te halen (heb wel kaart waar ze liggen, maar dan nog is t superveel werk)....heb die savegame van iemand anders, kzal zo wel ff proberen te uppen... :)

bij het Vercetti House moet je ff in die 2 doolhoven kijken, daar liggen er aan allebei de kanten van t huis 1... Verder ligt er ook 1 in een kamer in t hotel waar je begint...

meer weet ik zo ff niet uit mn hoofd

Back