GTA : Vice City

Originally posted by Dust0rz
ik zit nu bij die motorbende en nu moet ik een chaos in de stad veroorzaken binnen 1 minuut ofzo :| maar wat ik ook doe, ik rij iedereen omver en schiet van alles in het rond, maar die chaos meter gaat niet verder.... iemand :) ?

Bij z'n spuit shop je auto zetten,
stukje verder alles neermaaien met machine geweer, ook swat enzo, en dan als meter vol is gauw naar auto rennen en spuitshop in :)

Originally posted by Freezer
Bij z'n spuit shop je auto zetten,
stukje verder alles neermaaien met machine geweer, ook swat enzo, en dan als meter vol is gauw naar auto rennen en spuitshop in :)

Dat is handig, ik had een savegame gedownd, en die missie was nog niet gedaan :(.
Nou probeer ik het zo even :)

yow,heb nu echt gek gezocht naar vice city en van hem maar niet :s,kreeg gisteren 2 pm met een link maar ik geraakte er niet op ook niet met flash FXP,ik zie dat er veel mensen de game hebben,is het nou zo moeilijk om andere ook even blij te maken en een url pm of het up te loaden voor de mensen die de game echt willen!? ik zie het nog wel want ben stilaan gek aan het worden 8)

idd helemaal mee eens ik zoek me helemaar rot op irc zit alles vol kan iemand niet ff een link geven...

thx

Originally posted by Glenn
heb net 5906 Ft 74 sec en kreeg $369
:P

gta2.jpg

voila :)

Originally posted by zjonnie
Weet iemand de minimale systeemeisen voor gta vice city??

Minimum Hardware Requirements

800 MHz Intel Pentium III or 800 MHz AMD Athlon
or 1.2GHz Intel Celeron or 1.2 GHz AMD Duron processor
128 MB of RAM
8 speed CD / DVD drive
915 MB of free hard disk space
(+ 635 MB if video card does NOT support DirectX Texture
Compression)
32 MB video card with DirectX 9.0 compatible drivers
("GeForce" or better)
Sound Card with DirectX 9.0 compatible drivers
Keyboard
Mouse

probleem

Originally posted by Rikkard
Ik heb ook een probleem, ik heb 'm nu op cd gezet, en als ik dan ga installen krijg ik een error:

Component: GTA: Vice City
File group: ReadMe
File D:\ReadMe\Readme_ITALIAN.txt
Error: De parameter is onjuist

Hoe kom ik hier vanaf :(

//Edit: Ik heb net op de cd gekeken, en er staat in de readme map gewoon Readme_ITALIAN.txt, hij kan 'm alleen niet openen. Is ie gewoon verkeerd gebrand?

///Edit 2: Laat maar, ik heb 'm opnieuw gefikt en hij doet 't, veeeet :D

Nou ik heb dus het zelfde probleem. Alleen ik weet niet hoe je het moet oplossen. Dus misschien kan iemadn me helpen.
Wel snel aub want ik kan niet wachtten om te spelen. bvd

Ik heb net Vice City CD1 gebrand.
Hij was geslaagd, nu kijk ik via Windows wat er op de CD staat en wat denk je?
Helemaal niks dus?
Hoe komt dat, ik heb het via een *.cue met Nero gebrand en het leek gelukt of niet, hoe komt dat nou?

brand de .bin file met discjuggler...

download discjuggler van www.padus.com en dan image branden en je .bin file openen.

Als je meer info wil kan ik je wel een site geven, maar die kan ik hier niet posten, dus moet je ff pm'en

Sander_phantom: Kopier alles naar de hd en dan open readme italian en open tegelijk de gewonen readme. kopier de gewone readme naar italian instaleer je krijgt een fout melding negeer die gewoon en installeren maar.

Ja die link mag je wel hier posten is geen Spam.
Je kan toch ook gewoon scooterfreaks adressen plakken, zolang je maar geen reclame maakt, toch?

Originally posted by funk-master
pakt ie wel je moet eerst print scrn doen en dan plakken in paint.

Ik weet wel hoe je printscreen moet gebruiken hoor. :)
Alleen pakt hij hem niet met vice city. Nouja, zo maar eens Hypersnap erop zetten, dat werkt vast wel. :)

Back