GTA : Vice City

van die groen gele dingen die overal verstopt liggen, zijn er 100 in totaal. Als je de apache wel moet je alle hidden packages hebben of heel het spel uitgespeeld (de missies). als goed is, tenminste op ps2 wel.

wie kan mij helpen ? ik heb al meerdere ftp adresjes gekregen en nu wou ik duz downloaden.
maar nu krijg ik er een login schermpje voor en ik heb geen w8woord ik heb ook al eerder op die ftp gezeten en toen was er nog geen login.

heefd iemand een ftp adresje voor mij met w8woord en alles of mischien een andere oplossing

kut ik dacht alle missies gedaan te hebben, moet ik bij die autoshowroom nog wat van die races doen... :S maarja is zo gebeurd :)

Ik ben zonder enige missies te halen in de 2e stad geweest :)
Gewoon bij zo`n brug op een bootje springen (tip: veel politie sterren halen, dan komen er Police bootjes) en varen maar :P

kan iemand me uitleggen hoe jullie die lange stoppies halen dan?! Ik maak stoppies bijna 90 graden verticaal, misschien bedoelen jullie meer het "wiel 10 cm boven de weg - stoppies"

die lange stoppies lukken dus alleen met die 'opgevoerde' vespa... dan kan je gewoon gas geven tijdens een stoppie en dan rij je lekker door op je voorwiel 8P

kan iemand me een pm sturen met een werkende link?zou echt handig zijn,vind de game ook retekoel,zeker nu ik sinds kort eigenaar ben van een 2.4ghz 8),ben vele warez post en direct downloads afgegaan maar geen enkele werkende link ffs,dus als iemand me wil pm'en met een werkende link,GRAAG :)

ik kom niet uit een missie..
Die missie waarbij je naar het vliegveld moet en met die "sniper rifle" een man neer moet schieten (is handlanger van die vrouw ofzo:? ) en dan z'n documenten pakken, en dan naar de Ammu-Nation in downtown gaan. Maar dat is klote zeg :eek: allemaal auto's die jou van de weg afrijden en ze schieten nog ook, ik kom daar echt niet langs. Ik ga daar telkens dood. Die missie heet ''Check out or check in'' ofzo.
Hoe hebben jullie die gedaan?
Als je weet over welke missie ik het heb.. :rolleyes:

Probeer een tank te regelen ofzo, en rij die voor een uitgang dus zogauw je de papieren hebt in die tank stappen en zorgen dat je genoeg vaart blijft houden :) dan kunnen ze je nix meer maken.

Originally posted by HasjSNAke
Vlakbij vliegveld :). Dichtbij dus.
Ik heb het leger gevonden, maar ik was 2 meter in die basis, gaan ze me weer doodschieten 8P dus nou kom ik nog niet bij die tank :'( Heb je nog een idee hoe ik het beste bij die tank kan komen?, want die boom die ze bij die poort hebben kan je ook niet kapot rijden :?

Originally posted by Yamaha Aerox
Ik heb het leger gevonden, maar ik was 2 meter in die basis, gaan ze me weer doodschieten 8P dus nou kom ik nog niet bij die tank :'( Heb je nog een idee hoe ik het beste bij die tank kan komen?, want die boom die ze bij die poort hebben kan je ook niet kapot rijden :?

politieburo net ten zuiden van de malibu binnengaan en daar politieuniform aantrekken, dan met een helikopter ergens in die basis landen.

Back