MHRntt TJ-tuning 3 February 2011 #961 SebastianE said: Vraag me dan af waarom ze niet meer kaarten verkopen, als meer volk met qlimax wel past waarom dan nu minder kaarten verkopen terwijl er nog wel animo is zo te lezen Click to expand... Vorig jaar waren er minder tribunes open als bij qlimax. Neem aan dat ze drm ook minder kaarten verkopen.
SebastianE said: Vraag me dan af waarom ze niet meer kaarten verkopen, als meer volk met qlimax wel past waarom dan nu minder kaarten verkopen terwijl er nog wel animo is zo te lezen Click to expand... Vorig jaar waren er minder tribunes open als bij qlimax. Neem aan dat ze drm ook minder kaarten verkopen.
Robinho.! Oude garde 3 February 2011 #962 Nog mensen naar Reverze in het antwerpssporpaleis de 19de..? Voor mij m'n 6de jaar.!
bartj HousePaus 3 February 2011 #963 Hoogstwaarschijnlijk aanwezig bij reverze :W voor mij 3de jaar , met paar maten busje huren en knallen. Half uurtje rijden ongeveer
Hoogstwaarschijnlijk aanwezig bij reverze :W voor mij 3de jaar , met paar maten busje huren en knallen. Half uurtje rijden ongeveer
ErwinZ GC Member 3 February 2011 #964 Dat is juist 1 van de redenen dat ik niet meer naar Qlimax ga. Oh, we zijn al een pagina verder
mike#69 stage 6 3 February 2011 #965 slechte ervaringen met busjes huren:S heb me gewoon goed vermaakt op qlimax op naar hardbass
bartj HousePaus 3 February 2011 #968 wij huren een busje met chauffeur. als er deuken inzitten is het zijn probleem
Wanksta BaMed 3 February 2011 #969 Wij huren altijd een chauffeur. Gingen we de chauffeur met deuken. Vonden ze ook niet leuk:W
ErwinZ GC Member 4 February 2011 #972 http://partyflock.nl/news/18877:ChristenUnie_vreest_voor_gehoor_stampgasten.html 8P
5 543543543 Well-Known Member 4 February 2011 #974 Vanavond Melkweg Daarna misschien after, maar daar moet ik nog even niet aan denken :+
Cor_vandijk aka Der Plant! 5 February 2011 #976 Vanavond maar weer naar zak, kan zowat gratis drinken dus dan is het geen probleem ...
5 543543543 Well-Known Member 5 February 2011 #977 Nicolàs said: En, after? Click to expand... Ben wijs geweest :+
MHRntt TJ-tuning 7 February 2011 #978 Zaterdag: Team red – 23.00 hrs Luna Alphaverb Josh & Wesz Wildstylez – live Team green – 01.00 hrs Headhunterz Tuneboy Noisecontrollers Psyko Punkz – live Team blue – 03.00 hrs Zany Ran-D Bioweapon Crypsis – live Team yellow – 05.00 hrs B-Front Max Enforcer Alpha² Wild Motherfuckers – live Host: DV8 Begin er nu wel echt zin in te krijgen!
Zaterdag: Team red – 23.00 hrs Luna Alphaverb Josh & Wesz Wildstylez – live Team green – 01.00 hrs Headhunterz Tuneboy Noisecontrollers Psyko Punkz – live Team blue – 03.00 hrs Zany Ran-D Bioweapon Crypsis – live Team yellow – 05.00 hrs B-Front Max Enforcer Alpha² Wild Motherfuckers – live Host: DV8 Begin er nu wel echt zin in te krijgen!
Extera De oude Titera :) 8 February 2011 #980 Ik zie geen slecht team man.... Misschien is Red dan 1 van de mindere... maar god o god wat word dit lekker knallen :W Ben benieuwd naar de plaatsing van het podium... op jacht naar opbouw pic's! :+
Ik zie geen slecht team man.... Misschien is Red dan 1 van de mindere... maar god o god wat word dit lekker knallen :W Ben benieuwd naar de plaatsing van het podium... op jacht naar opbouw pic's! :+