This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Grote Hardcore/Hardstyle/Hardhouse/Techno etc feesten topic #11

Status
Not open for further replies.
Ruzie heb ik niet gezien? Stond je bij die leipo's die daar aan het pogo'en waren?
Heb wel een keer achteraan iemand vol tegen de vlakte zien gaan, maar zonder die rotte appels was het sfeertje echt goed.

Relaxte avond gehad iig Heletijd links bovenin, halverwege de zaal gestaan, lekker veel ruimte en goed zicht op het volk, zeer goed vermaakt

links boven in? dat is de enige plek waar ik niet geweest ben :+
ben je wel even beneden geweest toevallig?

ja werden 4 gasten ofzo afgevoerd door de beveiliging. toen kwam er nog 1 aanlopen die gaf een beveiliger een duw die zijn maat vast had.
en toen trapte die ook nog keihard zon klapdeur open.

Fijn stekkie daar sta ik ook vaak, jammer dat de laatste keren vaak linksboven was afgesloten

Als er latin lounge ofzo is zeker?

Ben afgelopen hs/hc feesten in de matrix geweest, en sta standaard daar. In het begin wel beetje onhandig met rondwandelende mensen. Maar dat hou je overal. Beter pakken ze gewoon een stekkie en gaan ze uit hun plaat :+

Last edited by a moderator:
Heb de avond van mn leven gehad @ Outland. was echtgeweldig!
Jammer dat mn fiets in elkaar is getrapt en k naar huis moest lopen haha.

Vond Euphoria maar kut, ben nu al thuis, half 3 weggegaan.
Te warm, en te druk. Heel vreemd, had daar de vorige keer geen last van.

Kon ook niet loskomen, pas bij Zany werd het lekker, en toen was de zin weg.

Was gewoon mn avond niet denk ik

Te druk was het inderdaad, dus hele tijd op dat balkon boven gestaan daar was het goed uit te houden.
verder goed vermaakt met mijn vriendin ondanks dat we met zijn 2e ernaar toe waren gereden.
Wel godver half uur rondjes gereden rond de 013 om de parkeergarage te vinden :+

En laine waarom jat je geen andere fiets dan ?
staan er bij outland altijd maar genoeg

voortaan een zoeken die niet op slot staat

en je eigen fiets volgende dag oppikken?

over 2 weken weer knallen op vendetta heb er goed zin in

Ja had eig gewoon scooter slot om moeten doen ofzo. Nja whatever tis toch niet mn dailyride ofzo. Alleen voor heen en weer naar dit soort dingen.

Ik!+ralf+
bijna 3 uur in een bus zitten8P Ongeveer evenlang onderweg als dat ik binnen ben, maar wordt wel weer een mooi feestje denk ik

Status
Not open for further replies.