This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Grote Hardcore/Hardstyle/Hardhouse/Techno etc feesten topic #11

Status
Not open for further replies.
Wat een knaken feest was FB zeg :X

Totaal anders dan de andere keer dat ik er was ondanks de betere dj's. Totaal niet los kunnen gaan omdat je door iedereen aangestaard werd en dacht steeds van het komt wel het komt wel. Zelfs een keer door 4 woeste uitsmijters die niet bepaald lief keken en een beetje om mij heen gingen hangen :/. Na 5 uur was ik het zat en met aandringen van de rest van de groep ging maatje waarmee ik was mee naar huis.

Overigens ook wel goed voor hem, want hoe hij van de kaart is, is denk ik niemand van hier. Weet zich ook totaal niet te gedragen, gaat anderen lastig vallen etc, zelfs security gaat hij met zijn wause bakkes lastig vallen x| Flikkert om de haverklap op de grond en over mensen heen. En dat is ieder feest weer, en altijd is het van ''ja ik kap met die rotzooi'' en volgende feest weer net zo

Aftellen ging ook nergens over, op mijn en de rest van de telefoon's was het al 00:05 ;(

Last edited:
Qountdown was heerlijk , werd goed hard gedraait Ben flink los gegaan.
Alleen beetje jammer van de falende apperatuur @ wildstylez zn set

@QD: We zijn vertrokken toen Wildstylez lags kreeg. Was het daarna nog opgelost?

daarna nog heel ff PP blijven staan, vonk weinig aan, toen ook vertrokken.
Was ook een vriend van me mee die normaal eigenlijk alleen hiphop luisterd, was nog nooit op een HS feest geweest en die was t ook wel zat.
Ik was ook uit mn ritme na dat gekut met de mixers.

Maja overall werd er lekker hard gedraait, lekkere rag nummers

Qountdown was goed te doen. Moest wel gniffelen toen de muziek uitviel. Normaal luister ik voornamelijk nederhop. Maar ik moest een keer mee naar een HS feest zei een vriend van me. Ik heb me wel vermaakt, maar om 3 uur had ik het wel gehad eigenlijk.

Allemaal gekke schijve-gebruikers. Leek wel of iedereen om me heen aan de snoepjes had gezeten.

Uiteindelijk om 5 uur in de auto gaan pitten totdat m'n vrienden kwamen ( ik was de bop )

Tis ook gewoon zo. 70% of meer heeft partydrugs op.

Ben zelf naar fantasy island geweest. Was er nog voordat de deuren open gingen omdat de klote treinen stopte met rijden om acht. Was een lange lange nacht.

Maar erg goed vermaakt daar, hing goede sfeer, party-minded people, je kon overal roken en geluid werd in de loop van de avond steeds beter. Werd heerlijk gedraaid en laatste 3 uurtjes knoep hard lopen feesten op de hardcore setjes. Was om half 12 weer thuis en ben 2011 iig goed begonnen :+

Eleven in heaven was wel mooi, daarna afterparty gehad tot 12 uur..... ben dood :#

Netjes!

Eleven in Heaven wel vermaakt maar wat een slecht feest zeg..
- KUTlocatie
- Drank heel vroeg op
- Saaie aankleding (hetzelfde als 90's de week ervoor)
- Geluidmenging van 2 "zalen"
- Slecht draaien
- enz. enz...

Op naar Awakenings!!

Last edited:

Ben iets na 6'en naar huis gegaan, heb een hekel aan die hardcore bende.

vond het eten trouwens wel diep triest, je kon kiezen uit broodje: kroket, knakworst en fricandel 8P
En daar moest je nog eens 4 euro voor betalen, vieze oplichters.
Keuze uit 3 dingen x|

Je gaat toch niet na een feest om lekker te eten en drinken?

Ik heb meestal om de 2-3 uur stampen wel weer flink honger, dan is het wel lekker en fijn dat je iets fatsoenlijks naar binnen kan werken.

Qountdown was heerlijk , werd goed hard gedraait Ben flink los gegaan.
Alleen beetje jammer van de falende apperatuur @ wildstylez zn set

wildstylez zelf kon het ook niet erg waarderen zo te zien:+

Ik vond Qountdown echt megavet feest! Alleen er werd echt bagger gedraait! Was slecht zeg.

totaal niet mee eens, ging flink los daar. Nosferatu draaide ook erg hard als afsluiter boven, helemaal los gegaan daar!

Status
Not open for further replies.