Ik doe niet meer aan meetings sorry, dat word nooit wat bij mij :+!
Als je me ziet lopen ff aantikken he!
Ik doe niet meer aan meetings sorry, dat word nooit wat bij mij :+!
Had van een vriendin gratis kaartjes gekregen, maar heb ze aan een of andere random megool op PF gegeven. Hier ging ik nog niet na toe, al kreeg ik 1000 euro toe. Wat een droeftoeters bij mekaar altijd op zulke feesten. Niveau komt serieus niet boven dat van een aardappel.
In wat loop je? Toch niet weer zwart hempje met een clown-cap op? :+
Ik weet het niet hoor, maar bij Thunderdome etc. zal ik wel aardig wat jaartjes bajes bij elkaar rond lopen... :+
Jammergenoeg niet, is 1e kerstdag en dan ben je dus 2e kerstdag uitgeschakelt, wij gaan 2e kerstdag naar Zak
Ja moet jij niet naar dirty dutch? :+
"thunderdome" was kut. zover ik het thunderdome kan noemen.
Ben binnengekomen, heb munten gehaald, daarna naar de wc gegaan, shit uit mn boxer gehaald en in mn zak gestoken, loop de wc's uit, stonden 2 mensen van de security. toen moest ik gefouileerd worden, en vonden ze mn 3 snoepies. hup naar achteren, papieren invullen en helemaal gefouileerd, en werd ik in een busje gezet naar t buro. heb ik daar van 12 tot 5 met nog een paar gasten in een cel gezeten, en toen moest ik een boete betalen van 270 euro. en mocht ik weer gaan, en was de zaak daarmee afgehandeld.
Kortom.. t was gewoon KUT
Ik heb een top nacht gehad, helaas is ophidian met zijn vage stijl niet echt geschikt om af te sluiten, want dat was echt kut!
Ik leef ook weer, vond het een raar feest maar heb me wel vermaakt.
Wanksta, mini, morpheus, plant, michel en nog iemand ? gemeet