Godess Dragster

Status
Not open for further replies.
ik kan echt niet wachten tot dat ding in elkaar staat man, godver wat word ie vet man, die kleine dingetjes enzo, alles is perfect gewoon :D

ik kan echt niet wachten tot dat ding in elkaar staat man, godver wat word ie vet man, die kleine dingetjes enzo, alles is perfect gewoon :D

haha tnx;)

het lijkt nog veel werk, maar het is vooral nog opbouwen, tellers en andere electra aansluiten, banken en dan kappen monteren. dan staat het spulletje klaar voor '08:)

en toch vind ik de stijl van je peug wel ontzettend bruut. heb nog lang naar die foto zitten kijken! echt super!

vullingen eruit, dus helemaal hol nu...nog steeds verrekte pijn

wel dernet nog ff op de speedrox van robbin gereden.
viel me tegen moet ik toegeven. moet toch nog een keer de bank op om ff goed afgesteld te worden. maar die koude lucht vonden mijn tanden niet meer zo lekker dus ik moest weer snel de auto in duiken met de verwarming hard aan.

je moet ook niet rijden met je mond open:+

whaha, nee ik zal het ff kort uitleggen:p
ik heb al een week last van kiespijn. Op de 1e foto kon de tandarts niets zien. vrijdag ging ik zowat tegen de vlakte van de pijn, er zijn toen s'avonds 3 zenuwen eruit getrokken omdat ze aan het ontsteken waren. er is toen een noodvulling ingezet. de ontsteking ging dus gisteren weer vrolijk verder onder de noodvulling en vanmorgen werd ik om 6 uur wakker van de pijn. direct weer naar de tandarts die de vulling eruit heeft getrokken en open heeft gelaten. als ik dus buiten ben en inadem is die lucht toch erg koud om te voelen IN je tand:P er ligt nu dus ook nog 1 zenuw bloot die morgen eruit gehaald zou worden. En dan wordt ook morgen weer een definitieve vulling erin gezet.

Tijdens een sprint giert er ook koude lucht door je helm (ga natuurlijk niet racen zonder helm, leren jack en handschoenen) en daar ging ik weer kas kapot van.

vullingen eruit, dus helemaal hol nu...nog steeds verrekte pijn

wel dernet nog ff op de speedrox van robbin gereden.
viel me tegen moet ik toegeven. moet toch nog een keer de bank op om ff goed afgesteld te worden. maar die koude lucht vonden mijn tanden niet meer zo lekker dus ik moest weer snel de auto in duiken met de verwarming hard aan.

ja duh hij loop brakka en is ongetuned :P k moet nog tune en afstellen op de bank,

Wuahahha , jouw kut is al jaren niet bezocht , dus het vriest daar nu, dus als bob hem dan kust doen ze tanden zeer :D

Je weet wie het zegt dus niet te serieus nemen ;)

Net project man effe over je Keihin jou gas blijft niet hangen hoor:P
Die veer die erin zit is jezus strak
Suc6 ermee ben benieuwd @ 08 sprints eerste meeting gewoon meppel?

Vin ze wel meevallen die veren qua strakheid, een goeie vlakschuif klapt harder imo. Bij mij is het iig een tam veertje die erop zit.

Wuahahha , jouw kut is al jaren niet bezocht , dus het vriest daar nu, dus als bob hem dan kust doen ze tanden zeer :D

Je weet wie het zegt dus niet te serieus nemen ;)

lelijke klapkut dat je er leef :p niet huilen nu, want zelfs voor jou zijn er dokters :p

Ja , ik weet t..beter vind jij een dokter die je een krulletje geef :D
Anders vraag je bob ze dokter, want als bob er al doorkomt ;) :D
Maar ff ontopic;

Wanneer is je blok klaar om te gaan banken?

jongens, ff serieus, het is geen chatbox hier. Met het blokje zal volgende week wel gebankt worden:)

tnx dat ik de C21 ff ken gebruiken robbin!;)

Net project man effe over je Keihin jou gas blijft niet hangen hoor
Die veer die erin zit is jezus strak
Suc6 ermee ben benieuwd @ 08 sprints eerste meeting gewoon meppel?

Bij elwin is het gas al eens blijven hangen om 1 of andere vage reden met deze carb. Ik wil het risico 200% niet lopen. daar komt bij dat het nu wel heerlijk soepeltjes aanvoelt allemaal, er kan geen vocht of wat dan ook ophopen wat voor ellende kan zorgen, alles is netjes en het kan ook geen kwaad:) die veer is idd allerjezus strak8P

1e sprint zal idd meppel worden! ik probeer bij alle sprints/legale meetings te kunnen zijn. Als ik niet ga heeft het wel een hele goede reden. Als er 1 iemand zin heeft om op zen dragster te blazen die al 2 jaar niet goed heeft gereden dan ben ik het wel!:D

Overigens heb ik een heel goed bod gehad voor mijn straat dragster. Als die gozer hem daadwerkelijk koopt voor dat bedrag gaat er toch iets heel geks gebeuren.....pppsssjjjjjjjj:D

Status
Not open for further replies.
Back