Godess Dragster

Status
Not open for further replies.
ziet er zeer nice uit, en je bent een van de weinige die gek genoeg is in ze hoofd om dit soort dingen te proberen 9||6

echt geweldig.. succes verder ;)

Dag Bob :) je maakt er dit keer echt iets moois van :) afmaken he! :D

Kheb zelf een kleurtje en wilde het zelf gaan spuiten, maar heb voor de rest nog geen ervaring met flip-flop en parelmoer lakken... Misschien dat je wat tijd voor me vrij kan houden?...:)

heey bob Straak hoor die paint ik wil me zip kappies ook wel bij je spuiten kan je me ff je nummer pm''n dan Spreek k je wel Succes Gr Ruben

blackchrome is niet echt goed te zien op foto denk ik? bij die afdekdop dan..(want ik weet dat die andere alleen nog maar zwart ijn en dan je tel leeg was :P)

wel allemaal heel netjes en clean hoor! mooi mooi

het resultaat is het beste in de zon te zien en met een goeie camera:P

tnx voor het compliment;)

Nice idd. Ik vind de flakes wat minder, maar dat is mijn mening:P

Succes.

Ik ben er zelf ook nog niet helemaal over uit...
zeker niet nadat ik vandaag kleurstaaltjes heb gezien van wat extreme lakjes DAMN die waren vet:D. maar tot nu toe zijn alle details gespoten in een kleur die werkelijk bij alles past. Dus ik kan nog steeds elk half jaar van kleur veranderen (6 kappen maar:P)

jouw beta mocht mijn muur een maand lang sieren!;)

8P als je zo doorgaat zijn je kappen dalijk 1 meter dik:P met al die lak lagen die je erop spuit, verder wel mijn complimenten hoor, nette dragster

IK!? GEK!? STFU!

8P :P

tnx;)

Hij is niet gek hij is alleen een DROOGkloot haha we houden wel van je hoor bobbie.!

Maarruhm word toch wel is tijd dat dat hok de weg op gaat hoor :) En het was gezellig beunen bij Barrel :) hehe vooral de rit naar mijn huis en terug! :P

Hij is niet gek hij is alleen een DROOGkloot haha we houden wel van je hoor bobbie.!

Maarruhm word toch wel is tijd dat dat hok de weg op gaat hoor :) En het was gezellig beunen bij Barrel :) hehe vooral de rit naar mijn huis en terug! :P

pokkelul, kutvent, klootzak paardenpik....

wel gezellig bij barrel, en die lange is onder de indruk van het ritje hoor:P hoe zou dat nou komen!?:+

ja dat zou best....

--------------update 30 november 2007--------------

Nieuw Malossi MHR overrange setje gekocht:)
zet dalijk wel ff foto's online:)

Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back