Godess Dragster

Status
Not open for further replies.
ziet dr allemaal echt supergoed uit, fucking vette lak :D Ding komt me trouwens wel erg bekend voor, vorig jaar ofso(kan ook al iets langer geweest zijn) toevallig bij een meeting geweest voor disco "the blue" in dord? welliswaar illegaal hihi.

ziet dr allemaal echt supergoed uit, fucking vette lak :D Ding komt me trouwens wel erg bekend voor, vorig jaar ofso(kan ook al iets langer geweest zijn) toevallig bij een meeting geweest voor disco "the blue" in dord? welliswaar illegaal hihi.

ja die DSO meeting:P toen had ik nog een MHR50 team eronder. ding liep echt voor geen meter:P en stond er ook maar voor de helft bij:P

Bob

kzie nu pas het onderschrift onder je naam:D SBO '08. Dit plan heb ik in je topic niet terug gelezen... Is je planning om met de dragster aan de start te verschijnen? Als dat zo is ... dan ga ik ook meedoen met mijn max biaggi en mijn eigen 90+ kg's. Maarja... winnen is ook maar bijzaak;)

ja ik zal met de dragster aan de start verschijnen:) idd niet puur om te winnen maar om gewoon een beetje te racen en de gezelligheid eromheen:) maar er zal wel wat veranderd gaan worden qua setup de komende tijd:)

Updates uit de toekomst... Moet niet veel enger worden. :P

Ziet er echt super strak uit. Ben erg benieuwd hoe die kleur eruit ziet in een mooi fel zonnetje. :)
Je hebt nog een pm. :W

Dag ome bob.!

Ziet er netjes uit jonge die kappen.. echt om te kwijlen :D:D wordt wel vet .!!
En aangezien ik weet hoe perfectionistisch jij bent.!! Wordt hij echt 100% perfect :)

Suc6 nog man en ik spreek je nog :D.!

En als die in elkaar staat kom ik een keertje koekeloeren :D

Mzzl Elwin .!

kom jij maar een keer koekeloeren heur m'n jong:P zie je vandeweek nog wel:) kom ik nog ff kijken bij den dondersen kappen van het SPtje..:P

Ik vond dat zilvergrijsmettalic/parelmoer met die wittige vlammen eigenlijk ook wel heel mooi..

Niet dat 't er nu niet gelikt uitziet hoor.
Succes verder!

Ziet er goed uit bob !!!

Zo kennen we je weer met verse paint jobs !! :D

Je hoort binnekort weer van me :)

Ik vond dat zilvergrijsmettalic/parelmoer met die wittige vlammen eigenlijk ook wel heel mooi..

Niet dat 't er nu niet gelikt uitziet hoor.
Succes verder!

qua combinatie vond ik het ook mooi:) alleen het was gewoon niet speciaal en niet perfect genoeg voor me...:)

tnx voor het compliment:)

Ziet er goed uit bob !!!

Zo kennen we je weer met verse paint jobs !! :D

Je hoort binnekort weer van me :)

Ja...je hebt net je geld uitgegeven in spanje... tijd om het weer nuttig te besteden in nederland;):P je offerte heb ik nog steeds in het bestand staan dus no problemo;)

Bob

Status
Not open for further replies.
Back