Godess Dragster

Status
Not open for further replies.
Lastig lakje voor een foto denk ik ... ik denk dat er in het echt meer diepte in de glans zal moeten zitten. Maar goed... Ik ben benieuwd naar het beeld als hij in elkaar staat.

Ik wacht nog op pm trouwens;)

je bent in ieder geval creatief;) Ik zou nog even een reactie geven... Ik vind het behoorlijk ziek wat je allemaal zit te poetsen maar ja... lekker doorgaan zo;) In ieder geval is het apart, een gepolijste starterkrans:D

echt een mooie dragster,nette kleur ook,maar hoelang blijft deze kleur op de scooter8P

hahaha tnx;)

hoe lang deze kleur blijft...nog 2 dagen:P maar dit komt vooral omdat de lak nog in experimentele fase is. ik wil nog wat extremers creeren met de lak dus dat gaat maandag avond gebeuren:)

Bob

je bent in ieder geval creatief;) Ik zou nog even een reactie geven... Ik vind het behoorlijk ziek wat je allemaal zit te poetsen maar ja... lekker doorgaan zo;) In ieder geval is het apart, een gepolijste starterkrans:D

haha tja...zo blijf ik lekker bezig he:P het geeft voor mijzelf in ieder geval een goed gevoel dat als ik er op rij of als ik er naar kijk dat ik weet dat alles wat verborgen is ook perfect is:) en die starterkrans...tja:P ik weet geeneens of ik die er wel opzet ofzo. als het blok in elkaar gaat wel. maar als ie ook maar 1 rammeltje geeft gaat ie eruit:P

spreek je op msn;)

Bob

Leuk om hier nog een Italjet te zien.
Vind je spuitwerk erg netjes, alleen zonde van de flakes. Alleen het paarse candy is erg nice, al iets te licht naar mijn smaak.

Leuk om hier nog een Italjet te zien.
Vind je spuitwerk erg netjes, alleen zonde van de flakes. Alleen het paarse candy is erg nice, al iets te licht naar mijn smaak.

Tnx;) ik vind de flakes ook net iets TE. ik ben nog steeds aan het kijken hoe die candy het beste tot zijn recht komt aangezien ik deze zelf heb gemaakt en dat er al helemaal geen vaste mengverhouding voor is. in het echt toont de kleur wel wat donkerder wat op sommige foto's wel goed realistisch is (achterspatbordje). ik denk dat ik wat gouden flakes onder de candy doe (dus in de zilvergrijze lak) en dan in de paarse candy wat paarse flakes en bovenop de candy wat lichte flakes. dit geeft dan een rustig maar wel heel chique en extreem resultaat.

reactie waar ik zeker wat aan heb! tnx;)

Bob

Vent Vent Vent toch.. der komt ook geen einde aan heh dat spuiten van jouw :-P ..!!

Haha nee bob ziet er zoals gewoonlijk weer professioneel uit .!! Ga zo door en ik kom binnenkort toch echt een keertje buurten :-D v/d week komen we barry zijn kapjes wel ff brengen en mijn kappen zullen ook spoedig volgen ;)

Mzzl Elwin .!!

de flakes zijn wel ok maar nu is het meer flakes dan paars :P

In het echt niet...zie net dat er nog geen foto's van het uiteindelijke resultaat staan:) in het echt is het super. paarse flakes vallen erg ver weg en alleen de gouden flakes zie je maar goed:) die er veeeel minder in zitten dan de paarse:)

Hey man Bobb ziet er goed uit zoals je weet en binnenkort moeten mijn kappen er ook een keer van komen hoor :) ;)

Ziet er zeker gelikt uit, heb de kappen het laatst gezien toen ze blauw waren, dus beter komt ik snel kijken.
Maargoed, ik heb een probleem want me tankie zit lager dan me carb dus weet je niet iets van een vacuum tussen de slangen ofzo.
Maja als het ding rijdt komt ik wel n x buurten bij jullie

Status
Not open for further replies.
Back