Godess Dragster

Status
Not open for further replies.
Toch maar even een kleine update zonder woorden, anders is het weer nutteloos hierboven:)

De Dragster is gestart!!! Hij had er eigenlijk vrij snel al zin in:)
Nog eventjes de koeling in orde maken (waterpomp erop) en dan is het vrijwel helemaal klaar.

Ook had ik nog een stage6 toeren en temperatuur meter over genomen van Barry.

Het project staat even op en wat lager pitje omdat ik ook nog druk bezig ben met de Aerox.
Maar hij zal er staan op Meppel!!

We hebben hem lekker gestart bob :) was een lache middagje beunen! :P ennuh sja hij liep toch wel redelijk door als die over dat gebrabbel heen was ja!!!

komt wel goed joh met dat ding;) en je weet het als je hulp nodig hebt kan je altijd bellen ofzo heh :)

Update 1 april/6 april.

Sommigen weten het al, maar de dragster is dus verkocht op 1 april. Nee geen grap:P
Het blokje is niet mee verkocht, en dit hangt dus nu onder de Aerox.
Ik zal dus aanwezig zijn met een rox op meppel:)

Na wat woedeaanvallen is de aerox wel in een wat mindere staat terecht gekomen (kappen waren vers verbouwd en gespoten)
Er zijn nu dus een aantal kappen gescheurd en/of bekrast.
Het interesseerd me dus helemaal niks meer, en dit seizoen ga ik gewoon lekker raggen met dat hok!:P

Foto-P3BCRJY8.jpg

Foto-4WVMN6HE.jpg

Foto-KDZNB3PX.jpg

Dat is dus het nieuwe slachtoffer. Er is uiteraard een ander blokje onder gezet en een stage6 subframe. Ook is er nu een membraam ophoogplaat, Kiesler wig en een pia spruitstukje gemonteerd voor de stage6 R/T 28mm black edition:)
Het blokje is vandaag weer gestart en startte uiteraard weer snel:)
Deze week maar eens ff op straat afstellen en dan vlammen op meppel:)

Ik dacht dat je ging stoppen omdat je het te gevaarlijk vond met al die kamikaze projecten enzo?

Geinig dat je nu weer door gaat. ;)

netjes hr ik zal binnenkort ook wel weer even langskomen met mn hok of jij komt eens een keer langs mij:p doen we even een lekker biertj kunnen we even brainstormen over dat andere hok van me

Zonde van de dragster :o
Je heb toen alte zien dat je alles heel netjes kon afwerke en egt een hele nette scooter kon make :)
Dus ik vin het een beetje zonde dat je nu gaat ragge met de rox :D
Hoewel et wel makkelijk is om niet meer zo op te moeten letten op een krasje die erop komt oid :P

Ik dacht dat je ging stoppen omdat je het te gevaarlijk vond met al die kamikaze projecten enzo?

Geinig dat je nu weer door gaat. ;)

Totdat ik hoorde dat je mag sprinten tegen wie je wilt:) Dus ook gewoon tegen mijn vrienden, waarvan ik weet dat alles goed zit:)

netjes hr ik zal binnenkort ook wel weer even langskomen met mn hok of jij komt eens een keer langs mij:p doen we even een lekker biertj kunnen we even brainstormen over dat andere hok van me

Ja best joh...300 meter rijden ofzo? 2x sprintafstand8P

aiiii swa boederij optrek

maaar.... Jouw pak ik nog wel!
:D
Kom maar op vrijdag!

Zonde van de dragster :o
Je heb toen alte zien dat je alles heel netjes kon afwerke en egt een hele nette scooter kon make :)
Dus ik vin het een beetje zonde dat je nu gaat ragge met de rox :D
Hoewel et wel makkelijk is om niet meer zo op te moeten letten op een krasje die erop komt oid :P

Zo dacht ik er precies over!;)

T komt wel goed sgatje :henko:
Jij krijgt een dikke pakkerd van ome bob op meppel:P:*

De dragsteraanbidder heeft zijn dragster verkocht :eek:
Die stnd pijpjes zijn toch zo mooi.

Jim

Binnenkort een Dragster180 als het motor rijbewijsje gehaald is;)
std pijpjes heb ik er 2 van liggen...ze blijven idd bruut, en zoals je ziet staat het ook mooi op een rox:)

Hoewel die C21 nu ook wel heel geil staat!:P

Status
Not open for further replies.
Back