Godess Dragster

Status
Not open for further replies.
Nu is de lak al een stuk netter als dat ik eerst vond, voor te zien.

Het lijkt trouwens alsof het monoseatkapje niet goed aansluit op de achterkap, dat vind ik jammer.

hij word mooier en mooier
Dragsters vind ik persoonlijk vrij vies maar deze is echt goed gelukt!
veel succes er nog mee en zie je bij de sbo sprints!

Hij is egt vet :W kan ook egt niet wachte om em in et echt te zien ;)
En werkt me oplossing nog een beetje of niet :P :*

GrtZz

Nu is de lak al een stuk netter als dat ik eerst vond, voor te zien.

Het lijkt trouwens alsof het monoseatkapje niet goed aansluit op de achterkap, dat vind ik jammer.

Zie je wel;)

Maar jij bedoelt het stukje dichter bij het zadel zeker? Dat hoort zo. Als alle kappen vastzitten met alle schroeven (zitten er nu maar 3 in) vallen de kappen goed op hun plaats. Als je dan de mono seat erop drukt valt die in een holling in de achterkap, zodat je een zo glad mogelijke overgang krijgt:)

Zie je wel;)

Maar jij bedoelt het stukje dichter bij het zadel zeker? Dat hoort zo. Als alle kappen vastzitten met alle schroeven (zitten er nu maar 3 in) vallen de kappen goed op hun plaats. Als je dan de mono seat erop drukt valt die in een holling in de achterkap, zodat je een zo glad mogelijke overgang krijgt:)

Ja dat stukje bedoel ik idd. Dus als je alle schroeven erin zet stat hij nietmeer zo omhoog aan de kant van het zadel?

jow bob, hij is zeker niccceeeee, maar hij mist wat man.

hij oogt saai zeg maar, op de foto's althands :P

kom hem snel in het echt bewonderen heej, maar welke kleur worden de knipperlichtkapjes enzo?

Bob, wanneer ben je van plan dat ding te starten? december?

Als de remmen er op zitten:) ik ga ook nog ff een nieuw gaskabel houdertje maken, want dit zit me gewoon niet lekker omdat het gas kan blijven hangen.
Ik kom morgen wel ff in kopen doen bij jullie:p

Handschoenen
Cross helm
Cross bril
Kill-switch (elwin model:P)
voorbandje mag je ook omleggen misschien
remolie
A-747
gaskabel

subtotaal E.. ,-

Totaal E..,- 8P

maar ff serieus...Morgen wil ik hem kunnen starten:)

Bobber, was wel gekheid gisteren die 'toer' :P
beter snel carb fixen en gassen.
Ik ga even kijken wat die van mij doet, als die niet werkt komt er gewoon een wig enz..

Bobber, was wel gekheid gisteren die 'toer' :P
beter snel carb fixen en gassen.
Ik ga even kijken wat die van mij doet, als die niet werkt komt er gewoon een wig enz..

De toer was bruut:P
Ben nog maar een uurtje wakker, en vanavond stappen dus ik ga morgen maar weer eens verder. Als het niet naar wens is neem ik wel zo'n TRD inlaatje met tassenari en 32oko ofzo:)

den dondersche tour is zeker bruut, maar die carb moet tog wel een mooi beugeltje voor te fixe zijn, als je wat moet hebben bel dan gerust mij ff :P in me beunhok heb k tog bijna alles legge :P

Status
Not open for further replies.
Back