Godess Dragster

Status
Not open for further replies.
den dondersche tour is zeker bruut, maar die carb moet tog wel een mooi beugeltje voor te fixe zijn, als je wat moet hebben bel dan gerust mij ff :P in me beunhok heb k tog bijna alles legge :P

inderdaad, Ik bel je vandeweek nog wel ff. Een bod van mij op een rox was ook geaccepteerd...misschien toch met een rox sprinten:! :love:

Heey Bobke :P
Ziet er netjes uit hoor :o
Jij had mij toch toen aangesproken op Eindhoven ?:O
Chrome is de shit :P
Spreek je !
MzzL Jeroen W.

OMG fucking hell bob jij leeft ook nog:p haha lang neit gesproken man doet je msn het nou nog steeds niet?? mja anyways je dragster ziet er wel dope uit man ik kom binnenkort wel een keertj langs met dat hok van mij begint nou ook intresant te worden. heb in de wintervakantie mn speed cil hpi en s6 teller binnen gekregen dus ik kan binnenkort vlammen:D maar ik spreek je nog wel

Beste B van K....

Wij zoeken nog iemand voor :

2 maal velgjes een kleurtje spuiten
1 maal carterdeksel spuiten
1 maal blok_vert deksel aanpassen voor overrange...

bent U geinteresseerd?

Nee is maar gekheid/of toch niet?:P, heb je hem nou eindelijk al is aan de gang je zei het weekend maar t vlot niet zo ?

prachtige dragster ik zal mijn dragster ook eens posten grappig hoe je die luchtfilter hebt gemaakt ik heb de zelfde filter (maar dan in het blauw) gewoon aan de zijkant gemaakt ziet er vet uit

Status
Not open for further replies.
Back