Girlfriends van Forummembers #24!

Status
Not open for further replies.
Misschien moet ik daar dan nog achterkomen.
Maar ik vind als je voor iemand gaat moet je diegene niet beflikkeren, en dat verwacht ik ook van de ander. zo niet ophoepelen:p

Je hebt zeker gelijk dennis, ookal kan ik me moeilijk voorstellen dan je het er nooit moeilijk momenter mee hebt gemaakt ;)

En ik denk trouwens ook niet dat iemand die het ooit gedaan heeft er trots op is...
 
En ik denk trouwens ook niet dat iemand die het ooit gedaan heeft er trots op is...

Altijd achteraf ;)

Mja ik vind het gewoon kansloos, als je graag een ander wil douwen wees dan een vent en maak het gewoon uit :) Of blijf vrijgezel en neuq er gewoon 2 of 3, is het allemaal minder erg :)
 
Je hebt zeker gelijk dennis, ookal kan ik me moeilijk voorstellen dan je het er nooit moeilijk momenter mee hebt gemaakt ;)

En ik denk trouwens ook niet dat iemand die het ooit gedaan heeft er trots op is...

Nee mijn gedachtes hebben vaak zat gedacht, die zou ik ook wel willen doen.
Maar wat dat betreft ben ik gewoon trouw, en mijn ex was dat ook.
gedachtes mag je hebben, maar het ook doen is een 2e.

Altijd achteraf ;)

Mja ik vind het gewoon kansloos, als je graag een ander wil douwen wees dan een vent en maak het gewoon uit :) Of blijf vrijgezel en neuq er gewoon 2 of 3, is het allemaal minder erg :)

Amen
 
Oke ander onderwerp:p

Edit: Jij bent trouwens helemaal een mooie wieger :p. Eerst neerzetten dat je niet snapt dat mensen zoveel online zetten, en nu mij uitlokken om een foto online te zetten :+
 
Last edited:
Zowieso ben je kansloos als je vreemdgaat. Je hebt een meid, is toch meer waarde aan dan zo'n 1-nightstand? Je deelt je liefde ermee en niet lust object. Waar moet je ermee gelukkig worden? Ze komen altijd achter zowieso. Ik zie nut van vreemdgaan niet echt in, alleen dat je WILT uitmaken. Maar dan nog is het naaistreek om zoiets te doen, dan kan je gewoon niet eerlijk tegen je vriendin zijn. :)
 
Mn ex was er niet zo goed in. Die ging vreemd met het nichtje van mijn toendertijds beste vriendin. Dus daar was ik al snel achter.
 
Zowieso ben je kansloos als je vreemdgaat. Je hebt een meid, is toch meer waarde aan dan zo'n 1-nightstand? Je deelt je liefde ermee en niet lust object. Waar moet je ermee gelukkig worden? Ze komen altijd achter zowieso. Ik zie nut van vreemdgaan niet echt in, alleen dat je WILT uitmaken. Maar dan nog is het naaistreek om zoiets te doen, dan kan je gewoon niet eerlijk tegen je vriendin zijn. :)

hoe is het eigenlijk nog met jou vriendin afgelopen ?
 
hoe is het eigenlijk nog met jou vriendin afgelopen ?

We hebben elkaar nog keer gegund, om nog te proberen. Mja, afgelopen maandag heeft ze weer gedaan en zonder iets terug te doen(ik). Nu is het echt per definitief over. Ben vandaag wel met haar naar ziekenhuis geweest voor haar gezondheid(iets met de nieren) omdat je toch zorgen over haar maakt(het is tenslotte je ex waar je 1,5 jaar mee heb gedeeld).

We hebben ook normaal gesprek gehad en beetje kunnen auwhoeren, denk niet dat nog poging komt.
 
Wel minder dat het zo af moet lopen.
Maar zo tehoren heeft ze vaker van die aanvallen ?
Is dat zo maar in 1x dan ? wel raar.
 
Wel minder dat het zo af moet lopen.
Maar zo tehoren heeft ze vaker van die aanvallen ?
Is dat zo maar in 1x dan ? wel raar.

Ik weet het niet, ze heeft het wel vaker. Ze is echt eigen baasje, de ouders beslissen ook niet veel over haar.
Ze leeft nog meer eigen wereldje, wat haar niet deugt dan moet ze maar op in gaan op verkeerde manier.
Het is gewoon eigenwijze/valse/jaloerse kreng om op lullig manier te zeggen, pubertijd gehehe.

Helaas voorkom je niet, ben vaak genoeg geslagen door haar en was beetje de druppel.
 
Snap ik naar een paar keer klappen te krijgen van een vrouw zou je het liefst terug willen doen maarja.
opzich maar beter dan dat het zo is gelopen.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top