Gilera Runner project

Erik. said:
Wat was er mis mee? Mijn is ook Stuk :X De temperatuur meter spoort niet :* Alvast bedankt :)

In teller zelf was de kabel losgegaan ofzo, weer ff netjes vastgezet en werkt als een tiet! Na lange tijd blazen 55 graden 8)

meestal zit het probleem idd in de bekabeling, ff steckers open schroeven en checken of het goed zit!

Dennis
 
Vanavond ff flink aan de gang geweest, ding draait nou 13995 toeren, aardig jankend dus,zit alleen nog steeds met het probleem dat het ding zo kut oppakt. Hij heeft totaal geen wheeliepower de eerse zes seconden, de toeren heeft hij wel maar vermogen valt beetje tegen, dus daar nog ff naar kijken.
Maar emt een ander naaldje zal dat een stuk beter gaan.

Ook ander subframe aangepast, morgen ff eronder zetten.
Morgen ook ff verf halen voor de binnekpajes, ding staat er dus weer frisjes bij zondag!

P.S. Als iemand nog een orginele gasnaald heeft van een ECHTE Keihin PWK, en die zou zo vreindelijk willen zijn om hem zondag mee te nemen naar Best, hartelijk bedankt!!


Dennis
 
ah ok jij komt dus ook naar best, mooi zo... nou wil ik wel es zien hoe dat ding loopt -:-

zie je daar wel hoop ik. tjoow, jasper
 
Ik was idd net ff aan het vlammen -:- Maar benmaar weer gekapt, want heb een mindere mededeling.

Ik heb vandaag het hele ding klaargemaakt voor Best, ik denk ik haal voor de zekerheid alvast benzie kan ik nog ff beetje afstellen en knallen. Maar ik ben nou een partij vermogen kwijt dat is niet normaal. Morgen maar is ff op me gemakkie kijken, want zit nou ff beetje tegen.

Dennis

En Cunoh, wij vlammen binnekort wel ff keertje :)

BT wij meeten zondag ;)

Dennis
 
Overbrenging eruit halen, schoon maken, en netjes terug zetten.
Ontsteking na meten enzo...

En kijken wat ie dan doet!

suc6

Want 't moet wel knallen he zondag ;)
 
ey ja ik heb net nog ff gereden.. ff rollers testen.. 6,3 gr trok voor geen meter meer... nu 5,6 die zijn precies goed denx :) morgen ff testen nog als je morgen gaat branden moet je maar ff pmen ofzo of voeg me ff toe @ msn cunoh@hotmail.com

oiii
 
Arno said:
Overbrenging eruit halen, schoon maken, en netjes terug zetten.
Ontsteking na meten enzo...

En kijken wat ie dan doet!

suc6

Want 't moet wel knallen he zondag ;)

Zondag moet het zeker knallen, moet heel wat ter compensatie brengen met me goddelijke lichaam :X

Dennis

Zie je @ Best wel
 
MHR D.H. Tuning said:
Zondag moet het zeker knallen, moet heel wat ter compensatie brengen met me goddelijke lichaam :X

Eunt :W . Ligt idd vaak aan de overbrenging . Hopen dat het zondag wel een beetje vooruit komt ;).
 
Back
Top