Gilera Runner project

de lelystad samenvatting!

Zaterdag ochtend kwart over zes:
Ik lag lekker te pitten, en werd wakker van de oo zo herlijke regen op mijn dakraam, ik balen, de rest gebeld dat ze konden uitslapen!
Rond een uurtje of half 9 werd ik zelf weer opgebeld dat ik op moest schieten omdat het droog was en dat we naar lely gingen zo gezegd zo gedaan!

alles ingeladen en opgeladen, en zo begon onze rit naar lely!
Daar aangekomen, stond er een gezellige rij!
Later in de rij kreeg er een auto van ons auto pech, de radiateur was gescheurd ofzo en er stond een aardig rook wolk })

Eindelijk aangekomen op het terrein kregen we ons plaatsje toegewezen, en hebben we alles opgebouwd en klaar gezet. Daarna wouden we ons laten keuren voor het sprint gebeuren, alleen naar 3 uur hadden we het wel gezien, en ben ik maar gaan banken. daar kwam een zeer mooie score uit, die ik zelf niet had verwacht! dat was namelijk 21.2 PK, daarmee ben ik tweede geworden. Omdat meneer thijmen 22.1 had. goed werk thijmen! :)

Daarna ben ik maar lekker aan het bier gegaan en lekker met mensen lopen ouwehoeren en feest lopen vieren in de feesttent!

De volgende dag was kut weer en ben ik maar begonnen met opruimen, uiteindelijk waren we om 5 uur weg!

Tot de volgende meeting!

Dennis

P.S. Foto's zijn welkom!
 
Last edited:
21,2 pk.. netjes nog :)
Paar pics, ook met Enzo op de bank.
 

Attachments

  • tn_IMG_3309.jpg
    tn_IMG_3309.jpg
    34.8 KB · Views: 213
  • tn_IMG_3176.jpg
    tn_IMG_3176.jpg
    58.7 KB · Views: 214
  • tn_IMG_3177.jpg
    tn_IMG_3177.jpg
    51.8 KB · Views: 240
En toen kreeg ik een telefoontje van de trotse eigenaar dat hij dus werkelijk 2e is geworden @ lely kwa hoogste score's 8).

Niet de hoogste maar 21.2 is zeker netjes nu ik nog :X
 
jaa dikke score dennis, ondanks het kut weer en het niet sprinten was het toch nog best gezellig met zn allen!

wanneer ga je weer de crazy-legs doen?
 
ja hij is gewoon erg netjes kwa alles :) mooie kappen, net blok, dikke pk's, tot in de details op vering na dan :p;)
spreek je wel weer dennis

hang je grafiek maar naast onze andere op het werk;):)
 
lelystad verslagje upgedate!

Dennis

P.S. weinig mensen hebben de runner gezein, maar als er mesnen zijn met pics van de runner, wilt diegene ze dan posten!
 
WOOOOOW 21.2 dikke pks @ lely

dennis we gaan er ff dik 23.5 uit knallen..
Kom zo wel ff langs om te beunen.


gr.Enzo
 
Puma Runner said:
oj ik had je ook nog gemeet @ lely was wel vet;)
maar hoelaat had jij dan eigelijk gebankt ?

pfff, weet niet meer precies hoe laat, maar jouw naam stond er al op in ieder geval +ralf+

was idd leuk je ff gemeet te hebben, dat jochie was ook wel lache met ze mooie praatjes :X

dennis
 
MHR D.H. Tuning said:
pfff, weet niet meer precies hoe laat, maar jouw naam stond er al op in ieder geval +ralf+

was idd leuk je ff gemeet te hebben, dat jochie was ook wel lache met ze mooie praatjes :X

dennis


ja joh :X dat was toch een vriend van ?
 
Jammer dat ik deze runner nog nooit heb zien vlammen -:-

Wat niet wegneemt dat dit waarschijnlijk ook een snelheidsduivel is ! :D
 
Back
Top