Project: Gilera Runner

Wow hijs best wel vet :) Het was zeker een wrak eerst, heb je zeker goed gefixt die onderkap. Alleen nog wit achterlicht en knipperlichten en hij is af. Dat staat wel mooi met dat blauw, zwarte lichten vind ik niet mooi. Goed gedaan!
 
Hey koen

echt een vet project man, en die kappen.... dat was wel ff beunen denk ik... echt knap hoor dat je ze zo goed gefixt hebt (Y)
enne idd witte pinkers ;)

suc6 en ik spreek je wel weer @ msn of en op lelygat he:)
 
Zeker mooi gedaan, ook die onderkap boven het wiel, en de rest van het polyesterwerk. Maar eh, was je ontsteking niet kapot?
 
n0pe doet het weer............was een stuk magneet uit het vliegwiel / onbalans

en een nieuw stuk bougie kabel gekocht

toen vonkte de bougie weer:)

schijnt dat er meer mensen last van hebben (oude type vliegwiel)...... maar nu heb ik iets magneet uitgedraait t/m dat stukje wat er al uitwas.

bougie vonkte, en mn runnertje 'deed' het toen wel....ik heb gelukkig geen andere onteking/vliegwiel hoeven kopen, om hem te testen

maareuh monstaboy, ik ben nog steedas aan het sparen voor binnerotor, dat komt later nog eens.

GreetZ

KOen
 
jep er komen nog stickers uit, ik weet alleen nog geen originele text..:)

Die onderkap zit achter de zijkapen als het ware....en er zitten 4 m4 boutjes in:)

die kap is trouwens van aluminium, deze is uitgeknipt met ene knabbelschaar....erg handig zo'n ding:)

Laterz8)
 
Heel erg netjes gedaan....
Maar hoe heb je precies die vorm kunnen krijgen van die kap?
en glasvezel is dat gedaan met epoxy (twee componentenlijm)?

verder echt heel erg netjes opgeknapt!
 
gewoon die poly eurethaan wegschuren ......zodat je het spiegelbeeld van de andere zijkap (waar dat stuk niet miste) krijgt.
Glasvezel is idd gedaan met 2 componenten....

(en jurgen, we kijken hoe het gaat8))

GreetZ
 
achterkentwit.jpg

achterkentzwart.jpg


Ik vind zwart misschien wel mooier, ivm dat kleine witte achterkapje wat over zou lopen op witte lampen... hoe denken jullie erover?
 
Back
Top