Gilera Runner project

kreeg net ook een berichtje dat er hoogstwaarschijnlijk een nieuw vorkje op de runner staat te wachten ergens in enschede ofzo:? Nog ff afwachten dus!

Dennis
 
MHR D.H. Tuning said:
kreeg net ook een berichtje dat er hoogstwaarschijnlijk een nieuw vorkje op de runner staat te wachten ergens in enschede ofzo:? Nog ff afwachten dus!

Dennis

Wat en cker geen rotte gare orginele pia vork:p
 
Foto update:
Heb ff een paar mooie pics geschoten van de runner! De runner is nu van een andere clamp voorzien. Ook is er een M-stuur gemonteerd, dit is alleen nog niet op de pics te zien. Ook zou ik afgelopen zondag op ommen zijn, maar dat ging helaas niet door, dat zorgde er ook voor dat ik mijn f32s nog niet had. Deze komt nou op Best!

Hier de pics:

154yagy.jpg


154yan9.jpg


154yayp.jpg


154yb2e.jpg


154yb9d.jpg


154ybfn.jpg


154ybkm.jpg


154ybte.jpg


154yc00.jpg


154ydd5.jpg


154ydj5.jpg


154ydlv.jpg


Dit was het wel zo'n beetje!

Ook heb ik nog nieuws over de zip sp:

Voor de zip heb ik alleen nog maar onderdelen geregeld, het wordt eerst niet zo'n beukende setup, maar leuk genoeg om af en toe een beetje mee te kanllen op een meeting.

Setup tot nu toe:
Speed Replica
Rito as/Hebo spiebaanloos
MHR 1999 vario/EVO5 vario
Mikuni TM 24 / orginele Keihin PWK 28
Yasuni C20/KRT
Italkit Seletra
VL 11 membraam
E13 filter
En volgens mij had ik nog wel wat meer spul.

Later zal deze setup uitgebreid aangepast worden, hoogstwaarschijnlijk een nieuwe EVO, of weer een speed 7T. Die bevallen me wel namelijk -:-

Tot de volgende update!

Dennis
 
niiiice hoor !!

vind vooral die sonic wel iets hebben :D... zipje is ook leuk

en runner ownt -:-..

succes met je ''drie'' projecten hehe :D

ooi
 
Thanx maarten, enzo, en cunoh!

Ga zometeen maar weer is ff verder afstellen, want loopt nog nienthelemaal naar me zin, maar er is wel wat verbetering te merken -:-

Dennis
 
Dank u wel jongens ding is idd op Best te bewonderen!

Heb net een dagje afstellen, prutsen poetsen en gieren achter de rug met enzo! En ding is klaar voor Best.
Er zit nu een andere drukveer in de runner die sterker is als een malossi blauw, wat voor een het is weet ik niet, hij is in ieder geval ook blauw. Maar ding giert hem nu al een stuk beter. Weet iemand wat voor drukveer sterker is als een malossi blauw?

Dennis
 
Back
Top