Gilera Runner project

In het begin verloor ik veel. Maar op een gegeven moment liep de runner een heel stuk beter en heb ik ook wel wat mensen gevlamt. Maar over het algemeen wordt ik er uit gereden maar dat heeft meer te maken met mijn gewicht, want ik denk of ik weet zeker dat als er een lichter iemand op de runner rijdt, dat de runner veel mensen zal vlammen.

Dennis
 
MHR D.H. Tuning said:
In het begin verloor ik veel. Maar op een gegeven moment liep de runner een heel stuk beter en heb ik ook wel wat mensen gevlamt. Maar over het algemeen wordt ik er uit gereden maar dat heeft meer te maken met mijn gewicht, want ik denk of ik weet zeker dat als er een lichter iemand op de runner rijdt, dat de runner veel mensen zal vlammen.

Dennis

Ah ok, dus jij bent een btje dikkertje dap :p

Wat had je eraan verandert dan dattie beter liep? (magie? :#)
 
MHR D.H. Tuning said:
In het begin verloor ik veel. Maar op een gegeven moment liep de runner een heel stuk beter en heb ik ook wel wat mensen gevlamt. Maar over het algemeen wordt ik er uit gereden maar dat heeft meer te maken met mijn gewicht, want ik denk of ik weet zeker dat als er een lichter iemand op de runner rijdt, dat de runner veel mensen zal vlammen.

Dennis

Mja het scheelt heel veel, op mijn NRG reedt iemand van dik 100 kg en die verloor constant van een scooter, toen liet ik een jongen van 65 erop rijden (even zwaar als de sprinter van de andere scoot) en toen won hij constant tegen dezelfde scooter, het gewicht van de berijder is een extreem grote factor :)
 
ziet er netjes uit.
en boeiend dat je gevlamd wordt door je gewicht, je bouwt dat ding toch niet op om iemand anders erop te laten knallen omdat die lichter is en wel wint.
 
[5th]Nick said:
Mja het scheelt heel veel, op mijn NRG reedt iemand van dik 100 kg en die verloor constant van een scooter, toen liet ik een jongen van 65 erop rijden (even zwaar als de sprinter van de andere scoot) en toen won hij constant tegen dezelfde scooter, het gewicht van de berijder is een extreem grote factor :)

ik weet welke mensen er bedoeld worden, en zelfs welke sprints +ralf+

ziet er nog steeds goed uit dennis, en fok het, het blijft bruut rijden op een snelle scooter.

zie je snel weer +pippi+
 
-arthur- said:
ik weet welke mensen er bedoeld worden, en zelfs welke sprints +ralf+



mm ohw , Maar dennis ik wil het ook wel proberen hoor voor je .Aleen dan moet jij het goed vinden :D

En kerel het runnertje blijft erg netjes !!9||6

Edit : het schijnt ook zo te zijn 10kg=1pk
 
pk's zeggen zo en zo vrij weinig, er zijn zat scootjes die rond de 18 pk hangen en flink hoog scoren op de sprintbaan.

Mijn oplossing is dus gewoon hoogste scores op de bank neer te gaan zetten })

Sprinten is voor mij een leuke bezigheid, en als het er echt op aankomt krijgt de runner een andere coureur....

Dennis
 
MHR D.H. Tuning said:
pk's zeggen zo en zo vrij weinig, er zijn zat scootjes die rond de 18 pk hangen en flink hoog scoren op de sprintbaan.

Mijn oplossing is dus gewoon hoogste scores op de bank neer te gaan zetten })

Sprinten is voor mij een leuke bezigheid, en als het er echt op aankomt krijgt de runner een andere coureur....

Dennis
Mag ik je prive-race-coureur zijn?:7 :p

Ging wel aardig hard in tegenstelling tot mijn dipshitrunner:henko:
Jammer dat je niet heel weekend wou gaan.
 
Hadden wij vorig jaar als es niet wat besproken ?;);)

Hij ziet er nog steeds vet uit koekiemonster, ben je ook @ Jubbega? kunnen we weer meeten

laterz:*
 
runner ziet er nais uit
ook wel tof helmpie...moest er wel effe omlache maar hij past goed bij de scoot

Tyrone said:
nice ding :)

volgende meeting moeten we maar een runner groeps foto schieten denks :)

succes verder ;)

AdiozZz

mee eens-:-
 
RobinV said:
Netjes dennis, ik vind het vet om weer foto's te zien.. eerstkomende meeting ben ik er zeker bij :D :*

Wie zegt dat dat mag.. je hebt ons gewoon verlaten.. bouw eerst maar weer eens een knappe scooter op..:)

dennisv1146052598.s.wimpie.jpg


Je was wel sneller weg.. :)
 
Je kan gewoon voor geen meter rijden wim :p


Hij is en blijft mooi dennis! Ben je nog van plan om een keer te gaan banken nu je cillinder ook bij anthony onder het mes is geweest?
 
Lucas said:
Je kan gewoon voor geen meter rijden wim :p


Hij is en blijft mooi dennis! Ben je nog van plan om een keer te gaan banken nu je cillinder ook bij anthony onder het mes is geweest?

Moet jij zeggen loezer.. :) mijn gas pakte slecht op @ meppel..
 
Back
Top