Gilera Runner project

[5th]patrick said:
Dennis

respect
ding is echt nice en knalt lekker door :)

rematch aankomend seizoen maar he,

big bro :W


greetz

Dat komt goed pattie, dat doen we zeker!

FF wat anders...
De runner gaat nu hoogstwaarschijnlijk uit elkaar en krijgt hier en daar flink wat aanpassingen.
Ook ga ik vanaovnd richting arthur om een ander achterveertje op te halen! Alvast bedankt daarvoor. Pics van het veertje zullen hier wel verschijnen.
Ook wil ik een stickerset laten maken/ontwerpen, omdat ik de runner toch wel een beetje kaal vind. Maar wat er precies gaat gebeuren kwa stickers is nog niet helemaal duidelijk. Als iemand suggesties heeft zijn die welkom.
De laaste tijd loop ik stage bij een automotorenrevisie bedrijf, en ben zo is flink gaa nzitten brainstormen achter het principe turbo's. Er zijn dus plannen voor een turbo, alleen dan in de vorm van een Roots blower. Maar dat moet eerst nog allemaal goed beken en uitgezocht worden.
Ook zijn er hier en daar nog wat plannen over een andere voorvork, maar daar later meer over.

Tot de volgende update!

Dennis
 
Last edited:
MHR D.H. Tuning said:
De laaste tijd loop ik stage bij een automotorenrevisie bedrijf, en ben zo is flink gaa nzitten brainstormen achter het principe turbo's. Er zijn dus plannen voor een turbo, alleen dan in de vorm van een Roots blower. Maar dat moet eerst nog allemaal goed beken en uitgezocht worden.

*Nick stuiterd door de kamer*

Ik ga Dennis helpen lalalalala

*Nick valt van tafel af*

*Out*
 
Okee hier de pics van het ganz geile veertje:

rs241011131298259.jpg


rs241021131298354.jpg


rs241031131298381.jpg


Hotsjee en de laatse:

rs241041131298416.jpg


Runner gaat nu uit elkaar, en worden er dus de nodige dingen veranderd o.a.:

- Zip subframe weggooien, orginele runner subframe aanpassen, teflon/alu bussen draaien, en dat moet hopelijk voor een wat steviger en rechter resultaat komen.
- Roots blower ( soort van G-lader) fixen
- Frame aanpassen, en coaten
- Andere vork
-etc. etc.

-:-
Dennis
 
tgb-tje said:
Geile veer, geile scooter :D alleen dat paarse stukje @ veer ziet er n beetje plastic/cheap uit :p Suuk6 verder !

Jaah zeg dat maar tegen MR. Malossi :D

Veertje ziet er tovv uit.. moet ik ook maar ff kaufen denks:)

Tot volgend seizoen vriend :*
 
Back
Top